• Anonym (SUR)

Min kille chatta med andra tjejer

Förra veckan kom jag på min kille chatta med andra genom Facebook.

Han glömde sin telefon i min bil, innan jag vände och åkte hem till honom igen kollade jag igel hans telefon. Hittade mer än vad jag någonsin kunnat tro.

På Facebook (messenger) hade han pratat med flera olika tjejer en del helt oskyldigt typ som.man pratar med en vän. Men så att det en tjej han pratat i flera månader med, typ gulli gull till varandra skickat bilder till varandra. Pratat om att han ville träffas i verkligheten osv.

Jag vart precis vansinnig! Åkte hem till honom ger honom den hårdaste smällen jag bara kan i ansiktet!

Han påstår att varje gång han pratat med henne har han varit full! Och säger att det betyder ingenting och förklarade sin kärlek till mig.

Jag har förbjudit honom typ ALLT nu.

Har har raderat alla sociala medier, han får aldrig mer dricka, han får inte ens blicka mot en tjej, får inte titta på videos med tjejer! INGENTING!

Och han har gått med på det och tjutit som en liten bebis för att jag inte ska lämna honom.

Jag är värre än en arg pitbull kan jag lova.

Han prata till och med den denna tjej när vi förlovade oss i januari..

Men jag älskar honom så förbannat mycket, känner mig förvirrad.

Vad hade ni gjort tjejer?

• Svar på tråden Min kille chatta med andra tjejer
  • Anonym (Tjej)

Åh fy vilken mardröm! Får ont i magen när jag läser detta :( förstår att du blir förbannad men jag tror inte det hjälper att ta bort alla sociala medier osv för det håller inte i längden.. Ge honom en chans till men ni bör nog jobba en hel del på att bygga upp tilliten igen och lappa ihop det som han har ställt till med. Önskar dig lycka till!!

• Anonym (Va?)

"Vad hade ni gjort"?
    Jag hade INTE misshandlat någon.
    Jag hade INTE förbjudit honom något (jag är inte hans mamma)
    F ö hade jag lämnat den person som slagit mig omgående!

Du är arg som en pitbull? Och du är otroligt svartsjuk. Nä, jag hade gått om jag varit honom. Riskera bli misshandlad hade jag inte aldrig gjort. Så för min del hade du varit historia.

Däremot kanske man kan resonera som två vuxna människor vad man önskar av varandra.
    Hur gamla är ni? 15?

• Mammatilljesperochkevin06

För det första går man inte igenom andras mobiler svartsjuk delux...du litar inte ALS på han för det andra slår man inte någon.. För det tredje väx upp be te dej som vuxen man kan inte förbjuda en människa till göra något.. Det du kunde ha gjort efter du nu sett hans mobil bar att Göra slut med en gång å säg till honom att han kan ta den han chatta med för du dög tydligen inte men du gjorde åxå fel med att snoka i andras privatliv även om han är med dig så har han ändå ett eget liv,,,,

• Anonym (SUR)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-04-06 11:10:37 följande:

För det första går man inte igenom andras mobiler svartsjuk delux...du litar inte ALS på han för det andra slår man inte någon.. För det tredje väx upp be te dej som vuxen man kan inte förbjuda en människa till göra något.. Det du kunde ha gjort efter du nu sett hans mobil bar att Göra slut med en gång å säg till honom att han kan ta den han chatta med för du dög tydligen inte men du gjorde åxå fel med att snoka i andras privatliv även om han är med dig så har han ändå ett eget liv,,,,

Jaha så jag gjorde fel som titta i hans mobil? MEN vad hittade jag då? Jo att han snackade med andra!

Och jag förbjöd honom EFTER jag tittat i hans mobil inte före.

Hans privatliv är JAG..!
  • Anonym (SUR)
    Anonym (Va?) skrev 2016-04-06 11:02:51 följande:

"Vad hade ni gjort"?

Jag hade INTE misshandlat någon.

Jag hade INTE förbjudit honom något (jag är inte hans mamma)

F ö hade jag lämnat den person som slagit mig omgående!

Du är arg som en pitbull? Och du är otroligt svartsjuk. Nä, jag hade gått om jag varit honom. Riskera bli misshandlad hade jag inte aldrig gjort. Så för min del hade du varit historia.

Däremot kanske man kan resonera som två vuxna människor vad man önskar av varandra.

Hur gamla är ni? 15?

Ha ha misshandlat? Ja det kan du ju kalla det om du vill.

Svartsjuk? När man är i förhållande och är förlovad så tycker du att man flörtar med andra tjejer?
  • Anonym (Va?)
    Anonym (SUR) skrev 2016-04-06 11:41:14 följande:
    Ha ha misshandlat? Ja det kan du ju kalla det om du vill.
    Svartsjuk? När man är i förhållande och är förlovad så tycker du att man flörtar med andra tjejer?
    När man är i ett förhållande så snokar man inte igenom partnerns mobil. Lika illa som att läsa nåns dagbok. Slår man någon ("Jag vart precis vansinnig! Åkte hem till honom ger honom den hårdaste smällen jag bara kan i ansiktet!") så kallas det misshandel. Du "gav honom den hårdaste smällen.....".
    Nu börjar du förbjuda honom att göra saker. Du låter som en morsa som tar ifrån barnet iphone, dator, tv etc. Dessutom utegångsförbud eftersom man knappast kan röra sig på stan utan att där finns tjejer. Ska han aldrig få gå ut ensam utan dig?

Du har ett enormt kontrollbehov. Du är dessutom sjukligt svartsjuk, vilket du bör söka hjälp för. Är man letar igenom någons mobil är ju inte normalt!

Nej, jag tycker inte man flörtar med andra tjejer. Men det är faktiskt ganska normalt. Jag är själv flirtig av mig. Men skulle aldrig i livet varken pussa eller krama någon, än mindre ligga med nån, om jag hade en partner. Men flirta tycker jag nog man kan. Ibland ligger sånt i ens personlighet. Hade min partner förbjudit mig att ens titta på en kille så hade jag sagt bye bye.
  • Hejhopppp1234

Jag kan förstå den känslan, eftersom jag själv vart med om samma sak men blir jätte förbannad och känner sig väldigt liten o världelös. Tror det mesta dels är det som gör att man reagerar på det viset. Visst kolla igenom ngns telefon de skulle jag aldrig göra i mitt nuvarande förhållande då det fortfarande sitter i vaxljusbelyst att jag hittade något på mitt ex när jag Trude vi levde livet tillsammans. Men om man har själ att vara orolig, har en dålig magkänsla som inte går över så absolut, han ska inte dölja något från dig om han nu är en så "bra och fin" kille som han framstår som. Jag tror du behöver överväga om detär värt att stanna eller dra. Visst ha. Har ju inte träffat bruden ennu men de betyder inte att han skippar den biten bara för att du kom på han. Kunde han gå bakom din rygg tidigare lär han göra det igen. Jag valde att dra, jag säger inte att de är din enda utväg men du bör överväga det.

• Anonym (Samma)

Jag hade blivit lika jävla arg som du blev!

Fan va dåligt gjort.

Ta ingen skit! Så himla många tjejer låter deras killar bete sig hur fan som helst. Helt repektlöst.

Det handlar inte om att kontrollera och va svartsjuk. Det handlar om det TS skriver. Är man med någon så är man lojal och flirtar inte med andra.

Många tjejer verkar tycka det är "ok" att deras killar flirtar lite. VARFÖR. Skulle era killar gilla om ni flirtade. Knappast!?

Svar på tråden Min kille chatta med andra tjejer