• Anonym (:))

Tjejer - Har ni någonsin haft sex med eran kompis?

Hej där! Jag undrar som titeln kanske avslöjar om ni tjejer någonsin har haft sex med eran tjejkompis? Är ni hetro och hur fick ni för er att testa det? Var det någon fylle grej? Vad gjorde ni ?(detaljerat)

Jag är bara lite nyfiken nämligen haha! Hört flera sagt att det är rätt vanligt att tjejer testar med sina kompisar nämligen. Share your stories!

(ni kan svara anonymt)

• Svar på tråden Tjejer - Har ni någonsin haft sex med eran kompis?
  • Carambolan

I trekant men inte på tu man j

• Carambolan

... Inte på tu man hand.

• ChubbyLady

Vi har haft några trekanter men aldrig pillat på varandra på tu man hand.

Min mulliga sexblogg: biglady.se
  • S c h n a

Det hände väl under grundskoletiden men annars har det varit det omvända; att vi lärt känna varandra som något mer än vänner redan från början.

Efter flera år lång vänskap utan sexuella inslag ryser jag av bara tanken på sex tillsammans, och då är det ju såklart helt otänkbart.

• fae

Nej, jag har aldrig haft för vana att knulla med vänner. Skiljer på vänskap och sex, det är antingen vänskap med "något mer" eller bara "något mer" om jag skulle ligga med tjejer vilket jag inte gjort särskilt ofta. Jag betecknar mig själv som bisexuell dock med övervägande lutning åt heterohållet.

• Anonym (Once)

Har endast hånglat med en tjejkompis (i det ingick att känna på varandra där nere). Vi pluggade tillsammans. Min första och sista erfarenhet med en tjej. Ville bara testa och det var rätt just där och då. Men jag är alldeles för hetero för att vilja göra det igen.

• jessical

Inte haft sex direkt men har onanerat tillsammans med en tjejkompis några gånger då hon sovit över hos mig men skulle gärna gått längre och provat lite mer.

• Anonym (Flisan)

Nja, när man var yngre var det väl mer standard och fyllehångla lite med tjejkompisarna. Men sex har väl bara hänt en lr två gånger i vuxen ålder, och då har det varit alkohol inblandat.

• Anonym (Ew)

Nej. Skulle aldrig få för mig det, motbjudande bara vid tanken :-/

• Anonym (T)

Oh ja, dels på fyllan men mest i nyktert tillstånd. Har varierat från hångel till petting och oralsex. Första gången var nog i högstadiet. Är föga hetero men är nu gift med en man. Vi har dock ett öppet förhållande, för mig i alla fall, när det gäller tjejer. Har även deltagit i några trekanter med mannen men det är ok att jag träffar andra tjejer utan honom.

Svar på tråden Tjejer - Har ni någonsin haft sex med eran kompis?