• Dini91

Möjligt med så tidiga symtom?

Fick en fast glad gubbe på cb ägglossningstest för sju dagar sedan nu! Undrar om det är möjligt att det är graviditetssymtom jag känner nu fast det är så otroligt tidigt? Har varit fruktansvärt trött senaste dygnen, somnar framför tv:n (vilket jag aldrig gör annars) och har högre temp än vanligt (37,6) också svettas jag floder på nätterna? Har varit på hc och tagit en crp och lämnat urinprov men det visar normala värden så nu undrar jag om någon här har upplevt liknande symtom väldigt tidigt som visat sig vara en graviditet? Tacksam för svar/erfarenheter????????

• Svar på tråden Möjligt med så tidiga symtom?
  • Dini91

Då kan det alltså vara möjligt :) tack så mycket för svar!

• augustibebis2016
    Dini91 skrev 2016-04-07 13:15:14 följande:

Då kan det alltså vara möjligt :) tack så mycket för svar!

Innan detta skulle jag tvärsäkert ha sagt att det är för tidigt ;)

Lycka till!
  • Fia 28

Men du är alltså på ägglossning + 7 idag, och har i flera dagar redan varit trött och svettats på nätterna. Ägget fäster väl tidigast på dag 5, och sen tar det ytterligare ett par dagar innan det börjar produceras så mycket hcg att du ska känna av det. Så det låter lite långsökt att dina symptom ska bero på graviditet tyvärr. 

• Dini91

Hade mens den 18 mars och första äl testet tog jag 1 april (då visades fast smiley vilket betyder maximal fertelitet) sen om det betyder att jag hade äl vet jag ej) har

Inte så mycket erfarnhet då jag nyss slutat med p-piller och vi börjat försöka :) och ja tröttheten och den förhöjda temperaturen kände jag av i början på veckan men det blir bara värre :)

• Fia 28
    Dini91 skrev 2016-04-07 13:27:19 följande:

Mensens sista dag va 18 mars alltså!

Då kanske din ägglossning var tidigare än 1.4 då. 
  • Anonym (Nej)

Det är alldeles alldeles för tidigt! Sluta inbilla dig!

• Dini91

vi får se! Inbillar mig inte att jag är varm

Och trött och heller inte att jag är gravid :) frågar bara för att jag är nyfiken om någon upplevt mycket tidiga symtom! Oavsett lär det märkas vad som händer framöver!

• Fia 28
    Dini91 skrev 2016-04-07 13:55:17 följande:

vi får se! Inbillar mig inte att jag är varm

Och trött och heller inte att jag är gravid :) frågar bara för att jag är nyfiken om någon upplevt mycket tidiga symtom! Oavsett lär det märkas vad som händer framöver!

Första månaden vi försökte så trodde jag att jag var gravid för jag var uppe på nätterna på wc, hade svindel och fick värmeslag för ingenting. Jag var inte gravid då, men månaden efter blev jag det.
  • Dini91

Tänkte i dom banorna Fia! Att kanske äl var någon dag innan :) min syster var iallafall varm som en kamin tidigt i första graviditeten :)

• Anonym (Tjej)
    Dini91 skrev 2016-04-07 13:58:14 följande:

Tänkte i dom banorna Fia! Att kanske äl var någon dag innan :) min syster var iallafall varm som en kamin tidigt i första graviditeten :)

Hur gick det? :)
Svar på tråden Möjligt med så tidiga symtom?