• Anonym (Fuglyboobies)

(BILDVARNING!) Fula bröst!

Hej, jag mår så dåligt över min kropp! Inte för att jag är lite tjocker utan mina bröst! Hjälp! Jag känner mig så jäkla ensam...även om jag söker på "fula" bröst så är de fasiken ändå vackrare än mina! Jag är 23 år gammal och de alla jag legat med tidigare (nu låter man som en madrass haha, men här snackar vi 5 stycken, tjejer!) Har sagt: "åh vilka små platta bröstvårtor du har..." Fast det hindrade inte akten precis. Jag har alltid velat ha lampan släckt när jag håller på i sängen för att mina bröst är så himla jäkla fula! Till och med min pojkvän på 10 månader har inte fått se mina bröst och jag känner mig så himla dum...mitt högra bröst är dubbelt så större än mitt vänstra och ser visset ut, mitt vänstra bröst är mindre och sticker ut som ett jäkla strut! Och bilringarna...fy fasen så stora de är! Och när mina bröst får 'erektion' så sticker de ut lite men ringarna bildas fan till russin!

Åh jag skäms JAG SKÄMS!!! :( Är det så att män äcklas av att se sånna bröst eller är det så att de inte bryr sig och gillar dom ändå? Visst min kille har sagt att han tycker mina bröst är sköna...som tur är har han inte sagt nått annat! Men ändå liksom...känns så himla fult och pinsamt när jag ser på dem själv! Åh jag får panik av att ens kolla in i spegeln med bar överdel! Har jag fula bröst tycker ni? Fasiken så ful jag känner mig..."free the nipple" finns det nått som heter och då kollar jag på mina och tänker 'VILKA NIPPLES?!?!?!?' Usch :(

Bilden längst upp åt höger...russin, right? Fy fasiken...

• Svar på tråden (BILDVARNING!) Fula bröst!
  • Viblimo95

Dom är så snygga så, nästan som om att man vill klämma på dom! Inget sexuellt menat, gillar bara att klämma på mjuka saker. Det här är och var bara en onödig kommentar...Men fina bröst har du, nu har jag snackat färdigt!

• Anonym (Mm)

Olika storlek håller jag med om och kan förstå om det är ett komplex för dig om jag sätter mig in i din situation. Jag tycker däremot inte att de är fula som utomstående person. Varken storlek eller utseende. Jag är tjej, gay, 25 år gammal om det spelar någon roll.

• Bibbidi

Jag tycker, ärligt, att du har helt normala bröst. De är varken det ena eller det andra, de är bara, helt normala bröst. Du har ingenting som du behöver oroa dig för. :) 

Ett tips från mig till dig är att göra ett besök på badhuset. Då ser du hur många andra det är som har bröst som ser exakt likadana ut som dina, och andra som ser ut på lite annorlunda sett. Men flesta kommer ha bröst som är lite olika storlekar, folk kommer ha olika storlek på bröstvårtorna osv. Gör ett studiebesök! Haha! xD Då ska du se att det blir lite lättare för dig att komma över dina komplex.

Du har fina och helt normala bröst, och din kille kommer gilla att leka med dem - även med tänd lampa. ;)

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Anonym (Små)

Jag har små strutiga bröst som blivit lite hängiga efter amning och jojjande i vikt. Du skulle säkert kunna ta snygga bilder på dina bröst om du vill men nu har du valt lite osmickrande vinklar och så är ju upplevelsen av brösten in action en helt annan grej än på bild, då sitter dom ju förhoppningsvis på en person jag gillar och är i en sexuell situation med = härliga:) jag gillar mina bröst även om de inte är idealet som syns i tidningar men de har ammat barn och är väldigt klämvänliga;)

• Guapa

Googla på tubulära alt tuborösa bröst och se om du känner igen dig i beskrivningen.

Hoppas komplexen ger med sig. Livet är för kort för sånt :)

• Drottningen70

Först och främst måste du sluta ligga med socialt inkompetenta personer ...

• Tecum

Min fru hade likadana obefintliga bröstvårtor när hon var i din ålder. Men det löste sig när hon blev gravid, de blev större och har sedan behållit "normal" storlek om det finns något sådant. Ett tips är att du ber din kille träna vårtorna genom att dra lite i dem (eller gör det själv), det sa bm till min fru.

Du har helt normala bröst, inget att skämmas för!

• Anonym (Lika)

Min är nästan identiska som dina förutom storleksskillnaden, min kille önskar inga andra och jag tycker bara det är en del av den jag är.

Tror du bara måste acceptera hur du ser ut och bli vän med din kropp.

• Tecum
    Drottningen70 skrev 2016-04-07 22:11:31 följande:
    Först och främst måste du sluta ligga med socialt inkompetenta personer ...
    Men hon ligger väl bara med pojkvännen och han gillar ju brösten?
  • Haskel

Jag ska vara helt ärlig. Dina bröst är väldigt olika. Däremot har du två stycken väldigt fina bröst. Jag kan garantera att INGEN killen skulle bli äcklad. Ärligt talat tror jag inte ens bröst som en kille blir äcklad av, ens existerar. Mindre fina, visst. Men inte så någon blir äcklad.

Dina är däremot, som sagt väldigt fina. Om än olika varandra. Men den enda som stör sig på det, är nog du.

Sen tycker jag att du ska skaffa dig en äldre pojkvän. En 10-månaders, är väl ändå i yngsta laget ;)

Svar på tråden (BILDVARNING!) Fula bröst!