(BILDVARNING!) Fula bröst!
Hej, jag mår så dåligt över min kropp! Inte för att jag är lite tjocker utan mina bröst! Hjälp! Jag känner mig så jäkla ensam...även om jag söker på "fula" bröst så är de fasiken ändå vackrare än mina! Jag är 23 år gammal och de alla jag legat med tidigare (nu låter man som en madrass haha, men här snackar vi 5 stycken, tjejer!) Har sagt: "åh vilka små platta bröstvårtor du har..." Fast det hindrade inte akten precis. Jag har alltid velat ha lampan släckt när jag håller på i sängen för att mina bröst är så himla jäkla fula! Till och med min pojkvän på 10 månader har inte fått se mina bröst och jag känner mig så himla dum...mitt högra bröst är dubbelt så större än mitt vänstra och ser visset ut, mitt vänstra bröst är mindre och sticker ut som ett jäkla strut! Och bilringarna...fy fasen så stora de är! Och när mina bröst får 'erektion' så sticker de ut lite men ringarna bildas fan till russin!
Åh jag skäms JAG SKÄMS!!! :( Är det så att män äcklas av att se sånna bröst eller är det så att de inte bryr sig och gillar dom ändå? Visst min kille har sagt att han tycker mina bröst är sköna...som tur är har han inte sagt nått annat! Men ändå liksom...känns så himla fult och pinsamt när jag ser på dem själv! Åh jag får panik av att ens kolla in i spegeln med bar överdel! Har jag fula bröst tycker ni? Fasiken så ful jag känner mig..."free the nipple" finns det nått som heter och då kollar jag på mina och tänker 'VILKA NIPPLES?!?!?!?' Usch :(
Bilden längst upp åt höger...russin, right? Fy fasiken...