• anoooonymtjejj

    Hur får man fina veck under rumpan???

    Hej!

    Jag är en tjej som länge haft komplex över min rumpa. När jag ser mina vänners rumpor så har som veck under rumpan när dom går och står rakt... jag har inte det ...

    När jag står i spegeln har jag inga veck alls under rumpan och när jag går så får jag små veck på 5cm under rumpan. Vad beror det på?, jag har mycket put på den..

    Hur gör jag för att får stora fina veck? hur tränar jag mig till det? vilka övningar?

    jätte tacksam för svar... !!

  • Svar på tråden Hur får man fina veck under rumpan???
  • Anonym (ClabbeAfNegerstam)

    Låter som tvärtomspråket.

    Vecket betyder att du har putrumpa. Alltså inte hängrumpa. De flesta tjejer har faktiskt osexigare rumpor än killar konstigt nog. Alltså en del något yngre killar och män har perfekta putrumpor men även helt klart en del 18 åriga tjejer. I alla fall här i gbg. Kvinnors snygghet ligger i formen. Breda höfter smal midja kanske även en rejält stor röv som också kan vara fint på tjejer ( mycket fint ) kvinnor är ofta vackra.

  • Enbarnspappan

    Hård träning.

    Gym kombinerat med kondition och god kost.

    Vet inte hur din rumpa ser ut men..

    Som någon skrev.. Benböj/knäböj, benpress och utfall.

    Bra mat, nyttig mat..

    Kontakta en PT som kan lösa det åt dig, annars kan du skriva till mig så kan jag ge dig mer tips.

    Dock är det så att när 85% tror det kört ett hårt pass, så har dom inte det. Så när du tror du kört hårt, så har du troligen inte det.

Svar på tråden Hur får man fina veck under rumpan???