Han dumpade mig, så varför hör han av sig?
Mitt ex gjorde slut med mig för några veckor sen... Jag är i vanliga fall den som patetiskt nog klänger mig fast och bönar och ber men nu bestämde jag mig för att jag inte skulle kontakta honom i onödan. Jag gjorde klart för honom att jag fortfarande älskar honom när han gjorde slut så han vet vart jag står. Det tog en bara vecka innan han tog kontakt med mig genom att skicka en bild på en grej vi internt brukar skämta om. Kändes verkligen onödigt och även om jag skrattade till så blev jag samtidigt ledsen och insikten att det inte längre är vi slog emot mig ännu en gång.
Sen har det hållt på såhär med jämna mellanrum. Senast i förrgår ringde han mig sent på kvällen och kollade hur det var och bara småsnackade. Jag blev glad och ledsen på samma gång, bara att se hans namn på skärmen fick mitt hjärta att rusa. Varför håller han på såhär? Han vet ju att jag helst av allt skulle vilja ha tillbaka honom. Börjar han ångra sig eller vill han bara visa att han är en snäll kille som "bryr sig"? När vi pratade i telefon sist så sa han att han saknar mig och att han blir så glad av att prata med mig. Varför säger han så? Det ger ju mig falska förhoppningar. Åhh vet inte vad jag ska tro.