• Anonym (Never gone black)

"Once you go black, you never go back" stämmer det tjejer?

Som rubriken säger, ni tjejer som har blivit påsatt av en svart kuk, är de beroendeframkallande?

Stämmer påståendet alls? Eller, till vilken grad stämmer det?

• Svar på tråden "Once you go black, you never go back" stämmer det tjejer?

Varför säger man så då?

Snövits skrev 2016-04-09 20:03:46 följande:

Stämmer verkligen inte.....!

Berätta gärna mer varför det inte stämmer på dig, den allmänna uppfattningen verkar ju vara att det stämmer på alla!

Frigående Fru skrev 2016-04-09 21:20:40 följande:

Det stämde inte på mig iaf.

• Långbenopluto
    Anonym (Never gone black) skrev 2016-04-09 21:12:37 följande:
    Varför säger man så då?
    Det är mycket som sägs som inte stämmer....
  • Frigående Fru
    Anonym (Never gone black) skrev 2016-04-09 21:23:41 följande:

Berätta gärna mer varför det inte stämmer på dig, den allmänna uppfattningen verkar ju vara att det stämmer på alla!

Jadu, jag har ju inte precis hållt mig till svarta sen jag träffade min första. Jag gillar alla människor oavsett färg.

Så den var på inget sätt annorlunda, inte ens ett dåligt sätt?

Frigående Fru skrev 2016-04-09 21:29:27 följande:

Jadu, jag har ju inte precis hållt mig till svarta sen jag träffade min första. Jag gillar alla människor oavsett färg.

• Pentra

Eh, vad är det som gör just den svarta kuken så beroendeframkallande? ... /Pentra

Ingen aning, har ej testat. Har du? Berätta om dina upplevelser. Har bara hört sägelsen "once black ..."

Pentra skrev 2016-04-09 22:25:10 följande:

Eh, vad är det som gör just den svarta kuken så beroendeframkallande? ... /Pentra

• Anonym (Heaven)

Nej, den stämmer inte. Men den här stämmer "once you go kurd you never go back" Haha, dejtar en kurd nu, den mest underbara och bästa killen jag någonsin har haft! Och det trots medelsize. Så sorry alla svarta, er omtalade storlek spelar inte ett dugg roll för mig!

Svar på tråden "Once you go black, you never go back" stämmer det tjejer?