Hypnosterapi; jag är desperat!
Är det någon som har erfarenhet av hypnosterapi?
Så här är det. Jag känner mig bara helt desperat för jag måste någon djävla gång få reda på vad det är FÖR DJÄVLA FEL PÅ MIG!?
Jag lyckas aldrig få någon ordning på mig själv och mitt liv. Jag är 37 år och bipolär, adhd, missbruksproblem (drogfri nu), ätstörningar och en massa annat. Har genom åren varit i kontakt med psykiatrin på mängder av olika sätt. Bup, psykologer, läkare, skattningsskalor, kbt, qi gong, behandlingshem, psyket, basal kroppskännedom, gruppterapi, NA-möten, AA-möten, bildterapi osv osv i det oändliga. Jag har ätit typ alla mediciner som finns i olika kombinationer.
Känner mig så trött på mig själv. Kanske en begynnande 40-årskris, det känns som att jag är så otroligt besviken på livet och på mig själv och på de val jag har gjort. Det känns som om det är för sent nu.
En tanke har slagit mig; kanske ska jag prova hypnosterapi? Är det någon som har erfarenhet, åsikter, info, input? Positivt eller negativt.
Eller kanske någon känner igen sig i det jag skrivit och på något annat sätt vill dela med sig av sina tankar eller erfarenheter.