• Anonym (Lilla my)

Hjälp jag kan bli kär i vem som helst!!!!!!!!

Jag är helt seriös med denna tråd. Jag kan seriöst bli kär i vem som helst förutsatt att människan är genuint snäll mot mig äkta. Är detta beteendet normalt? Hur ska jag undvika att falla så lätt?

• Svar på tråden Hjälp jag kan bli kär i vem som helst!!!!!!!!
  • The sea refuses no river

Men hur djupt faller du? Hur yttrar sig din känsla?

Jag har också superlätt att bli småkär, men inte så att det upptar hela min värld. Där krävs ju också lite självdisciplin på sätt och vis.

Just nu har jag ett ganska aktivt sexliv och träffar många nya människor under täcket så att säga. Blir i princip alltid lite kär men det varar oftast ganska kort tid. Det kan ju vara till din fördel, ett sätt för dig att intressera dig för och lära känna människor - utan att du för den sakens skull måste gå vidare med det? Det är lite så jag ser på det.

• Anonym (Lilla my)
    The sea refuses no river skrev 2016-04-10 12:55:01 följande:

Men hur djupt faller du? Hur yttrar sig din känsla?

Jag har också superlätt att bli småkär, men inte så att det upptar hela min värld. Där krävs ju också lite självdisciplin på sätt och vis.

Just nu har jag ett ganska aktivt sexliv och träffar många nya människor under täcket så att säga. Blir i princip alltid lite kär men det varar oftast ganska kort tid. Det kan ju vara till din fördel, ett sätt för dig att intressera dig för och lära känna människor - utan att du för den sakens skull måste gå vidare med det? Det är lite så jag ser på det.

Äckligt djupt. Blir typ kär i den andres själ liksom
  • Anonym (Obi Wan Kenobi)

Vad är problemet? Om du blir tillsammans med den som du är kär i, blir du då direkt kär i någon annan som är snäll mot dig?

• enola

Så länge du inte blir kär i varenda människa som är snäll mot dig när du är i ett förhållande, vad spelar det för roll? Att bli kär i någons själ är väl den bästa kärleken? :)

• enola

Önskar faktiskt att jag var mer sån. Jag har löjligt lätt för att bli förälskad men riktigt svårt att bli kär. Har nog bara varit kär på riktigt två gånger i mitt liv, en gång när jag var 20 och så i mannen som jag var tillsammans med i tolv år men separerade från för ett halvår sen. Är uppriktigt orolig att det inte kommer hända igen.

• Anonym (Lyllos)

Vilket lyxproblem! Inget illa menat. Du kan ju bara välja och vraka! Själv har jag jättesvårt, speciellt om nån är snäll...

Svar på tråden Hjälp jag kan bli kär i vem som helst!!!!!!!!