Du är inte den enda.
Förr tänkte jag att utseendet spelar ingen roll hos en partner.
Men en gång dejtade jag en som var 15 cm längre än mig men han var smalare och såg typ ut som ett skelett, dessutom såg han ut som en liten pojk i ansiktet.
Tappade intresset efter 2 månander, stannade tyvärr kvar i relationen för jag inte hade fattat att jag inte var intresserad längre.
Sedan, jag kan bara inte dejta killar som är lika långa som mig eller lite längre, det finner jag oattraktivt och omanligt utseendemässigt.
För mig ska män vara helst 15-20 cm (minst) längre än mig och ha en atletisk kroppsbyggnad, ingen liten och tanig utan som t.ex. på den här bilden. Dock något mer vältränad.
gfx.bloggar.aftonbladet-cdn.se/wp-content/blogs.dir/428/files/2016/02/242-678x1024.jpg
Men inte så vältränad att man ser bröstmusklerna eller magrutorna tydligt, men bara lite vagt.
Har inget emot en liten ölmage heller, tycker tom det kan vara gulligt i lagon mängd på min partner :)
Enligt mig har min partner både en riktigt manligt kropp och manlig personlighet, Han har typ som på bilden jag länka fast mer vältränad :)
Personligen tycker jag inte om smala killar eller korta för den delen, jag ser inte det som manligt.
Nej, inga påhopp tack, utan det är vad jag tycker och vad jag är attraherad v och inte. :)