BIM imorgon. Symtom!
Jag har BIM imorgon och det känns verkligen som jag har symtom. Mitt humör förändras aldrig vid mens, jag har alltid lång stubin, är alltid pigg och glad och är i princip aldrig arg.
Hade värk i magen i söndags 3/4, kändes som där var massor med luft i magen. Men det började egentligen i måndags, jag var ledsen och nedstämd, orkade ingenting och ville bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet. Jag älskar att gymma, men min sambo fick inte med mig till gymmet, jag hade ingen ork. Fortsatt i veckan har jag känt mig nedstämd, varit sjukt trött och sovit middag flera dagar på rad - vilket jag aldrig gör. Igår natt sov jag 10 timmar, var vaken i 4 timmar för att sen sova middag i två sommar, därefter var jag vaken i åtta timmar för att sen går och lägga mig för natten och sov 12 timmar inatt, har sedan sovit två timmars middag även idag. Det är helt galet! Igår hade jag dessutom en riktigt dålig dag, allt var det fel på, mitt hår var katastrof, min sminkning gick åt helvete och jag kände mig som en fet kossa. Min sambo fick sig ett par "kängor" trots att han inte gjort något. Min stubin som tidigare varit lång, var extremt kort hela dagen igår. Jag har fortfarande en liten tryckande känsla i magen och har haft det i princip hela veckan, imorse sprang jag på toaletten fyra gånger på två timmar trots att jag inte hade druckit något än.
SÅ vad tror ni? Jag är så spänd, kommer mensen imorgon! Eller får jag äntligen ta ett gravtest på tisdag imorgon!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-10 17:22
Glömde skriva att jag blir yr varje gång jag reser mig. Jag är aldrig yr annars!