Tappar känslor för min pojkvän!
Hej! Sitter just nu i en riktigt jobbig situation! Känner att jag behöver rådgivning.
Jag är snart 18 år och har varit tillsammans med min pojkvän i 2 1/2 år. Allt funkar jätte bra mellan oss och vi bråkar sällan(typ aldrig). Men, det känns som att jag börjar tappa känslorna för han. Han har haft det mycket jobbigt hemma med familjen då hans syster blev sjuk i cancer(bara 20 gammal). Hon har fortfarande inte blivit av mad cancern efter över 1 år av kämpande. Detta tar mycken på min pojkvän och jag stöttar alltid honom. Det gör även han med mig! Våta största gräl, och enda gräl, Slutade med att båda grät och att pojkvännen inte ville nästan leva mer. Jag är super rädd att detta skall hända igen såklart. Efter allt med hans syster så har han kommit mer och mer efter i skolan och ligger nu risigt till. Det känns fel att lämna honom när han har det så jobbigt....
Igår var jag på fest med mina tjejkompisar, pojkvännen var inte med. Det fanns några bobitar på festen som jag, om jag skulle varit singel, hoppat på;) Det är svårt att förklara allt men det känns som om att jag vill vara singel och testa något nytt.
Kan tillägga att vi går i samma klass eftersom vi gillar samma saker. Jag är mycket bra kompis med min pojkväns bästa kompis också. Ska man säga att vi skall fof skall vara vänner eller?