• Anonym (Orolig)

kvinnohälsan Söder?

Hej,
    Har på grund av gynekologiska besvär bokat en tid för VUL på Kvinnohälsan Söder i Högdalen. Hon i telefon verkade trevlig och tillmötesgående. Men eftersom jag har dåliga erfarenheter av gyn tidigare så googlade jag mottagningen och fick upp en tråd på Flashback där flera personer berättade om sina dåliga erfarenheter därifrån. Inlägget var dock ganska gammalt. Det jag undrar är om någon varit där och gjort en gynekologisk undersökning på sista tiden? Hur upplevde ni det?

Alternativt undrar jag om någon vet någon annan bra gynmottagning som går hyfsat smidigt att ta sig till kommunalt från Farsta? Viktigt är att det inte ska vara för långa väntetider. Tack på förhand!

• Svar på tråden kvinnohälsan Söder?
  • Anonym (Orolig)

Ingen?

• Gena

Var där för nio år sedan. Träffade inte de läkare som står på Flashback, utan en annan läkare som jag tyckte var väldigt otrevlig. Han gjorde inget fel som var något att anmäla, utan det var mer ett sätt, visade inte så bra hänsyn när jag var nervös, osv. Väldigt nedlåtande.Bestämde mig för att aldrig mer gå dit pga honom.

Men det var ju några år sedan som sagt.

• AnnHus

Hej!
     Jag är helt ny, men jag letar efter tel nr till min gyn som jag inte varit hos på något år. Provat de nr jag hade, de har upphört. Letade runt på nätet och hamnade på familjeliv och såg en tråd, ville svara, var tvungen att bli medlem, och nu är jag inte säker på att jag hittat samma tråd?
    vill mest bara säga att Hadel på Kvinnohälsan söder i Högdalen är mycket bra, trevlig, respektfull och försiktig. Vill boka tid hos he igen men inget nummer funkar längre Om någon har ett fungerande nr tar jag gärna det. Mvh Anna

Svar på tråden kvinnohälsan Söder?