• Hallonpajen

Gravidstrumpbyxor!!! Var?!

Jag är i akut behov av strumpbyxor (gärna tunnare, men även tjockare) och köpte häromdagen gravidstrumbyxor från H&M med två sömmar som ska vara fram på magen. Dessa var dock de mest obehagliga jag någonsin haft på mig - de dubbla sömmarna hamnade mest nere mellan låren - jag kanske hade helt fel storlek?!

Hur som helst, VAR finns de skönaste strumpbyxorna att köpa?

Stolt sytok!
  • Svar på tråden Gravidstrumpbyxor!!! Var?!
  • Kary

Jag köpte ett par på Lindex häromdan som var helt ok :)

• Carambolan

Jag gillade de från Åhlens.

• Ingrediensen
    Hallonpajen skrev 2016-04-12 11:03:21 följande:

Jag är i akut behov av strumpbyxor (gärna tunnare, men även tjockare) och köpte häromdagen gravidstrumbyxor från H&M med två sömmar som ska vara fram på magen. Dessa var dock de mest obehagliga jag någonsin haft på mig - de dubbla sömmarna hamnade mest nere mellan låren - jag kanske hade helt fel storlek?!

Hur som helst, VAR finns de skönaste strumpbyxorna att köpa?

Stolt sytok!
    Är du helt säker på att du satt dem på rätt håll?
    Jag har också köpt stickade gravidstrumpbyxor från hm och tycker de är supersköna. De två sömmarna ska vara bak på gumpen och de är rätt låga i midjan, vilket jag tycker är det skönaste. Kan givetvis vara annan sort du har köpt men värt att testa att vända dem?
  • Hallonpajen
    Ingrediensen skrev 2016-04-12 13:17:50 följande:
    Är du helt säker på att du satt dem på rätt håll?
    Jag har också köpt stickade gravidstrumpbyxor från hm och tycker de är supersköna. De två sömmarna ska vara bak på gumpen och de är rätt låga i midjan, vilket jag tycker är det skönaste. Kan givetvis vara annan sort du har köpt men värt att testa att vända dem?
    Haha, är det säkert!? På bilden är det ju två sömmar fram...men det är klart att det är värt att testa att vända dem! ;D Jag pep iväg på lunchen och köpte ett par från Lindex (och ett par sjukt osexiga, men gudomligt sköna) gravidtrosor så nu känns det mycket bättre igen. Tack för tipsen!!
    Stolt sytok!
  • cameleon
    Jag har också sömmarna fram på magen.. Första gången jag tog på dom blev sömmarna bak och det kändes jätte obehagligt, då kollade jag på bilden och såg att sömmarna var på magen. Jag tycker dom är sköna :)
  • Hallonpajen
    cameleon skrev 2016-04-12 13:55:50 följande:
    Jag har också sömmarna fram på magen.. Första gången jag tog på dom blev sömmarna bak och det kändes jätte obehagligt, då kollade jag på bilden och såg att sömmarna var på magen. Jag tycker dom är sköna :)
    Vad roligt att det är så olika :) Dessa jag nu köpte från Lindex kan jag iaf rekommendera, de är väldigt sköna (men jag ska ge H&M:s en chans till ;))
    Stolt sytok!
Svar på tråden Gravidstrumpbyxor!!! Var?!