• Anonym (Sandra)

Jag kommer för fort, han tappar lusten

Jag är en tjej på 20 år som har ett litet problem, jag har varit tillsammans med min pojkvän ett bra tag nu och jag har alltid haft så lätt för att komma när vi ligger med varandra. Enligt mig har vi superbra sex och han får självklart komma efter mig för jag blir inte trött efter och inte öm heller. Men det är som att han blir avtänd så fort jag kommit. Han har inte haft någon sexluxt sista tiden och han säger att det inte beror på mig. Men vi har pratat innan om att han tycker att jag bara bryr mig om att komma, men så är det verkligen inte, för jag vill så gärna ge honom njutning och att han ska få ha det skönt. Men det är så svårt för mig att inte komma när vi har sex, jag kan liksom inte hålla mig. Nu har vi nästan aldrig sex längre och när vi väl har det så känner jag mig dum när jag kommit. Vet inte riktigt vad jag ska göra år det här...

• Svar på tråden Jag kommer för fort, han tappar lusten
  • Meatballsurgery

Nu kan ju jag bara prata om mitt eget sexliv och så men jag förstår mig inte på din kille, Sandra. 
    För mig så finns det inget skönare än att ha sex med min fästmö efter att hon har fått en orgasm eller två, alltså hon blir så härligt kramande och masserande trång eftersom musklerna i henne spasmar. 

Och eftersom du inte verkar var den som inte vill fortsätta bara för att du kommit så ligger det här helt och hållet på honom enligt mig. Du försöker ju prata om det och ha en öppen dialog om det.

• Anonym (Vänd på det)

Finns möjlighet att han inte stimulerar din klitoris i början? Och att du ser till att vara drivande i början så att han kommer först?

• glutten

Förstår inte problemet. Är han ute efter att ni ska komma tillsammans? Fattar inte varför han ser det som en nackdel att du har lätt att komma. Mycket märkligt.

• mangeee
    Anonym (Sandra) skrev 2016-04-12 12:54:49 följande:

Jag är en tjej på 20 år som har ett litet problem, jag har varit tillsammans med min pojkvän ett bra tag nu och jag har alltid haft så lätt för att komma när vi ligger med varandra. Enligt mig har vi superbra sex och han får självklart komma efter mig för jag blir inte trött efter och inte öm heller. Men det är som att han blir avtänd så fort jag kommit. Han har inte haft någon sexluxt sista tiden och han säger att det inte beror på mig. Men vi har pratat innan om att han tycker att jag bara bryr mig om att komma, men så är det verkligen inte, för jag vill så gärna ge honom njutning och att han ska få ha det skönt. Men det är så svårt för mig att inte komma när vi har sex, jag kan liksom inte hålla mig. Nu har vi nästan aldrig sex längre och när vi väl har det så känner jag mig dum när jag kommit. Vet inte riktigt vad jag ska göra år det här...

Träffade en tjej för ett par år sedan i Eskilstuna som kom lätt. Upplevde det som sjukt tändande!
Svar på tråden Jag kommer för fort, han tappar lusten