Genombrottsblödning?
Någon som hade genombrottsblödning i sin graviditet?
Är på bim/äl+13 idag, förra månaden hade jag ett tidigt mf i v 4+6, blödde bara lite och i 1,5 dygn men fick neg test direkt. Det var den 9/3, den 30/3 tre veckor efter mf fick jag positivt äl-test.
Jag har alltid 12 dagars lutealfas men på äl+9 började jag blöda lite, tog förgivet det var mensen som var tidig pga missfallet men mensen kom aldrig igång. Det var mörkrött och tjockt blod men inte alls så mycket som en vanlig mens, hade räckt med ett trosskydd under hela tiden. De tre senaste dagarna har jag endast blött lite mitt på dagen sen haft uppehåll. Min mens är alltid väldigt riklig de första två dagar, sen mellan i två dagar och lite under sista dagen. Har aldrig i mitt liv haft något liknande detta och har haft ett mf innan.
Började känna samma symptom jag hade sist jag plussade nu för någon dag sen, den ofantliga tröttheten på kvällen och är jättekänslig och gråter för inget. Det är ingen pms för mig ska tilläggas.
Igår tog jag ett test som till min förvåning visade svagt positivt! Tog ett nytt idag men visade inte starkare så kan ju vara spök, är billiga stickor som går ut denna månaden så lägger inte helt tillit till dem. Dock fick jag neg förra gången äl+12 och plus först äl+14 och då var det väldigt svagt med samma stickor men starkare med ett annat test.
Är det någon som vart med om detta? Känns ju inte så lovande iom det har vart färskt blod men varför kommer inte mensen igång i så fall och varför får jag svagt plus?