• Gurrag74

Era innersta sexfantasier

Jag undrar vad ni har för sexfantasier? Har ni vågat berätta dessa för er partner eller är de hemliga? Och hur många av dessa har ni testat?

• Svar på tråden Era innersta sexfantasier
  • redman

Min fantasi är att få ragga upp någon på nätdejting med så lite snack och bildbyte som möjligt. Därefter få bjuda hem personen till mig och jag ligger naken på sängen och väntar med ögonbindel, helt utlämnad till henne.

Detta har jag fått uppleva men är fortfarande en fantasi.

• Gurrag74
    redman skrev 2016-04-12 18:19:06 följande:

Min fantasi är att få ragga upp någon på nätdejting med så lite snack och bildbyte som möjligt. Därefter få bjuda hem personen till mig och jag ligger naken på sängen och väntar med ögonbindel, helt utlämnad till henne.

Detta har jag fått uppleva men är fortfarande en fantasi.

Härlig fantasi, inget som jag heller hade sagt nej till.
  • Anonym (incognito)

Det allra mesta där en eller fler kvinnor är involverade och lite till. Dock inte sådant som tillfogar smärta. Om dominans förekommer i fantasin är det alltid jag som blir dominerad, tvingad eller utnyttjad. Framför allt fantiserar jag mycket om olika sorters kvinnor och det är stor spännvidd på dessa, men ofta är det BBW.
    Har aldrig berättat för någon eller haft möjlighet att leva ut dessa.

• Katalysator

Två kvinnor, en som slickar min pung medan den andra suger djupt och skönt. Jag tar sedan en av tjejerna analt medan den andra slickar hennes fitta. Har mest varit inne på två killar och en tjej men har på senare tid insett fördelarna med två syndiga flickor samtidigt :)

• Anonym (Kille 33)

- Har haft en fantasi om att min tjej ligger med andra men inte jag.

- En fantasi om att jag har kuklås på mig och tjejen har nyckel och bestämmer när och hur låset ska öppnas.

- En fantasi är att ha trekant med tjejen och en kille till.

Hon vet inte om dem.

• Arbor

Knulla honom med en strapon
    Få honom att bära en kukbur
    Se honom suga av en annan man

Han vet om detta men säger nej.

• Asirna

Har fantasier om att:

*Sex på ett plan
    *I ett tält
    *I en sjö
    *På en öppen strand
    *Att slå rekord på att killen ska komma 4 gånger under en kväll, vi har lyckats med  tre tätt inpå varandra ;)
    *Analt (vilket vi håller på med, tar dock sin tid när han är väl utrustad)
    *Har en fantasi m där min partner klär upp sig för mig
    *Bli fullständigt dominerad, allt från smiska, handbojar, ögonbindel, där han gör    precis vad han vill med mig.
    *Rollspel (vilket jag tänkt göra när vi väl tar in på hotell, vem vill inte ha sex med  en sexig housemade medan partnern är borta? ;) )

• Asirna

Glömde en sak ;)
    Har på senaste tiden börjat fantisera om att någon kollar på oss (mig och min partner) när vi har sex.

• KM36
    Arbor skrev 2016-04-13 03:32:51 följande:

Knulla honom med en strapon

Få honom att bära en kukbur

Se honom suga av en annan man

Han vet om detta men säger nej.

Du underbara kvinna. Stackars man som inte förstår vilken tur han har som får den möjligheten.

Jag skulle gärna varit i hans kläder
    .......
  • CatMan

Jag fantiserar om att fingerpulla min fru så att hon får fontänorgasm. Hon får tyvärr en spärr när hon känner den där känslan av att vara kissnödig och vill då att jag slutar pulla och endast slicka henne till orgasm. Jag vet att fontänorgasmer finns på riktigt.

Fantiserar också om att bli påsatt av en strapon eller vanlig stav.

Svar på tråden Era innersta sexfantasier