• Anonym (Idiot)

Andra "överdosen"

Vad är mitt problem undrar jag. För ett halvår sedan låg jag på sjukhuset för tablettintox. Jag sa att det var en engångsföreteelse och aldrig skulle hända igen. Men kom precis hem från sjukhuset igen. Denna gång för 500mg ritalin och så hade jag 2 promille alkohol i blodet. Det är alltså inga dödliga doser för jag är absolut inte ute efter att ta livet av mig så VARFÖR gör jag detta? Mår ju så dåligt att jag knappt kan stå på benen och inte sova på dygn och skifta mellan att vara för kall och ha feber och en puls runt 140. Sviker dom omkring mig med för dom blir ju oroliga även fast JAG vet att jag gör det för spänning eller flykt.

Till min fråga. Vad kan detta få för konsekvenser när det är andra gången? Psykiatrikern lät mig åka hem iallafall. Men kommer dom tex dra in min medicin denna gång tror ni?

• Svar på tråden Andra "överdosen"
  • Anonym (Idiot)
    Snövits skrev 2016-04-13 20:23:36 följande:

Ja, dom kan dra in medicinen eftersom du missbrukar den.

Får du hjälp för ditt mående?

Okej trots att jag inte missbrukar den i vanliga fall? Bara dessa två gånger? Nej jag får inte hjälp för mitt mående för jag mår heller inte dåligt, blir bara väldigt impulsiv och dramatisk på fyllan men inte annars! Så ska sluta dricka alkohol
  • Anonym (Idiot)

Vakna upp idag och har ont i höger sida om bröstkorgen. Dock tog dom EKG flera gånger igår och det var alltid bra, så jag behöver väl inte oroa mig?

• Ivanka

Är du den där anorektiska och destruktiva ungen som åkte till Australien och söp och skrev trådar här om sannolikheten att åka fast och annat i samma stil? I så fall skulle jag tro att du antingen har en önskan om att ta livet av dig trots att du förnekar det eller så är du bara fascinerad av destruktivitet, imponerad av att försöka ligga på gränsen och spännings- och dramasökare (på skadligt sätt). Kan du inte göra något vettigare av adrenalinbehovet? Klättra klättervägg eller velodromcykla eller något?

• Anonym (Idiot)

Nej har inte skrivit nån tråd om Australien men en annan om min tidigare lilla överdos som blev populär. Men jag är destruktiv och spännings- och dramasökare. Eller ja inte när jag är nykter men när jag dricker för mycket försvinner det lilla vett jag har. Jo jag får prova en annan hobby, bungyjumping kanske. När jag är full. För det är då det behövs

• Anonym (Idiot)

Och för att tillägga: hade jah haft en önskan att ta livet av mig hade det nog inte varit med ritalin och alkohol, tror inte jag skulle lyckas så jättebra då.

• Anonym (Idiot)
    Snövits skrev 2016-04-14 20:08:53 följande:

Ge fan i alkoholen!

Ja från och med nu. Samtidigt är det oftast bara roliga minnen. Men kan ju inte riskera att detta händer igen.. Bara Valborg sen lägger jag ner.
Svar på tråden Andra "överdosen"