BIM MAJ 2016
Nu är spiralen dragen och det äe dags att börja försöka bli gravid!
Finns det någon som vill följas åt till pluset?
Jag är precis i slutet av mensen nu och har BIM i maj :)
Nu är spiralen dragen och det äe dags att börja försöka bli gravid!
Finns det någon som vill följas åt till pluset?
Jag är precis i slutet av mensen nu och har BIM i maj :)
Jag har precis som du tagit ur min spiral. Tog ut min för 2 veckor sedan och har BIM 1 maj!
Kanske vore extrem tur att lyckas på första försöket, men vi håller tummarna!
Hej hej tänkte höra om man fick hoppa på här :)
På tisdag åker spiralen och sen är det bara köra igång, ska antagligen få mens nästa vecka med så gissar på att ÄL är i början av maj om den fortsätter som vanligt.
Längtar så efter barn nr 2. Har en tjej som fyller 3 här i dagarna.
Hoppas att det ska gå som vi vill
Hej! Vore ju jättekul att följas åt. :)
Jag har två barn sedan tidigare. En kille som är 13 år och en tjej som fyller 6 år i juni. Min sambo har en dotter som fyller 18 år nu i maj, så det blir vårt första gemensamma barn om allt går vägen. :)
Jag följer gärna :) Har BIM runt 6 Maj. Tog ut min spiral I torsdags. Min ÄL 19-21 april.
Kul! Ska vi göra en lista på BIM datum?
Någon mer som har väldigt oregelbunden mens?
Jag å sambon har börjat med att försöka nu direkt efter mensens slut just för att verkligen inte missa ÄL
Det finns en tråd som redan heter BIM Maj med en lång BIM lista :)
Kul! Ska vi göra en lista på BIM datum?
Någon mer som har väldigt oregelbunden mens?
Jag å sambon har börjat med att försöka nu direkt efter mensens slut just för att verkligen inte missa ÄL
Nu är den lilla spiralen ute ä, så förhoppningsvis kommer mensen i slutet av veckan så det bara är att köra på sen :)
Jag följer gärna :) Har BIM runt 6 Maj. Tog ut min spiral I torsdags. Min ÄL 19-21 april.
Jag har börjat testa med äl test nu, än ingen äl. Ska prova hela denna vecka får se. Borde ha äl mellan idag och 3 maj om man tittar på kortaste å längsta perioden