• Emmasofiabe

För oss som vill prata när lyckoruset kommer!!

Känner att det är så mycket trådar där det är oroligheter och hur jobbigt det är gravid så skapade denna tråd för att få njuta av dom goda stunderna! När man får lyckorus och är så galet tacksam för att jag blev gravid efter allt kämpande och att jag har passerat alla nervösa veckor, fått se min bebis och höra hennes hjärtslag och bara vill vara lite lycklig och bekymmersfri i en tråd :D<3

• Svar på tråden För oss som vill prata när lyckoruset kommer!!
  • Aleeexa

Jag har BF 1/9. Och kände i förrgår de första sparkarna. Tre små snabba "slag"/spakar nere till höger i magen. Underbar känsla!!!!

• Emmasofiabe
    Aleeexa skrev 2016-04-15 18:09:28 följande:

Jag har BF 1/9. Och kände i förrgår de första sparkarna. Tre små snabba "slag"/spakar nere till höger i magen. Underbar känsla!!!!

Åååååh va kul! Jag har också bf 1/9 :D va roligt att du hittade min tråd haha!! Gud va kul jag har inte fått känna det än! Hur ska det kännas ?
  • Aleeexa

Det va första gången jag kände nåt - som jag vart säker på är bebben.
    Jag har moderkakan i framvägg och fick höra av bm att det kunde ta fram till vecka 22-24 nånting innan jag kände något.
    Det kändes precis som om någon knackade på insidan. 3 snabba bank :)

• Emmasofiabe

Men va kul! Till mig sa dom att moderkakan låg i bak så jag borde känna tidigare än vanligt men kanske beror på något annat hehe :D

• Moorii

Hakar på här, behöver en positiv tråd :)

Härligt med sparkar! Har själv bf 19/7 och grät glädjetårar första gången jag kände sparkar, det är nog den märkligaste men mest underbara känslan! Nyss lyssnade jag och mannen på hjärtat, han låg och tryckte på vänster sida idag ^^ alltid lika mysigt att höra! Det sparkas varje dag nu, dock olika tider och ibland är det hårda sparkar, ibland lite bök, ungefär som att han byter ställning. Läskigt, men så häftigt :D

Är det era första barn?

• Emmasofiabe

Åh va roligt! Ja det är första för mig iallafall!

Har haft många dåliga dagar men också bra dagar som dras ner främst av familjelivskommwntarer så jag kände att vi kan behöva en glad tråd där vi pratar om sånt som är kul istället och sånt som vi ska njuta av :D välkommen!!

• Moorii
    Emmasofiabe skrev 2016-04-15 19:38:04 följande:

Åh va roligt! Ja det är första för mig iallafall!

Har haft många dåliga dagar men också bra dagar som dras ner främst av familjelivskommwntarer så jag kände att vi kan behöva en glad tråd där vi pratar om sånt som är kul istället och sånt som vi ska njuta av :D välkommen!!

Tack så mycket! :D

Ja, det kan lätt bli en del negativt här, det håller jag med om! De dåliga dagarna vill man ju helst glömma, så det var ett bra initiativ tycker jag, att lyfta fram det som är bra :)
Svar på tråden För oss som vill prata när lyckoruset kommer!!