• Anonym (jag)

Hur gör man för att sälja sina använda trosor?

Ja som rubriken lyder, hur går man till väga för att sälja sina använda trosor? Någon som har erfarenhet och kan tipsa om ställen att annonsera på? :)

• Svar på tråden Hur gör man för att sälja sina använda trosor?
  • Anonym (s)

Google är din vän.. google.se "sälja använda trosor klick"  lite hemsidor poppar upp. Hur seriösa vet jag ej.

• Anonym (jag)

Har googlat runt ganska mycket, men verkar inte dyka upp så många seriösa svenska sidor om man inte är villig att betala en viss summa i månaden. Verkar finnas fler sidor och en större marknad utomlands, men då blir det ju jobbigt med betalning..

• Noname00
    Anonym (jag) skrev 2016-04-16 22:09:12 följande:

Har googlat runt ganska mycket, men verkar inte dyka upp så många seriösa svenska sidor om man inte är villig att betala en viss summa i månaden. Verkar finnas fler sidor och en större marknad utomlands, men då blir det ju jobbigt med betalning..

Betalningen sköter du via paypal.
  • Pumbaaa

Ven fanns skulle vilja köpa ett par använda trosor/kalsonger om det inte vore så att det var något allvarligt fel på förståndet....

• Anonym (Kk)

HAr sett såna annonser på kk punkt se, förr. Vet inte om den sidan finns kvar längre?

• Anonym (Pghh)
    Pumbaaa skrev 2016-04-17 22:23:28 följande:

Ven fanns skulle vilja köpa ett par använda trosor/kalsonger om det inte vore så att det var något allvarligt fel på förståndet....

Du menar att ett eventuellt avtal skulle vara ogiltigt på grund av psykisk störning? Eller vad vill du få sagt? Finns folk som har betydligt konstigare böjelser än så här.
  • Pumbaaa

Ja TS får givetvis göra precis som hon vill... Hennes val och beslut! Tycker bara de är så weard. MEN givetvis gör alla som de själv vill.. Så detta är ju knappast min huvudvärk... Känns bara onödigt att man ens brytt sig om att kommentera detta, för vad ska bli bättre för att jag tycker detta är sjukt... TS tycker ju uppenbarligen inte det. Så nej. Lägger ner. Känns bäst! :)

• Blueskillen
    Pumbaaa skrev 2016-04-18 08:42:18 följande:

Ja TS får givetvis göra precis som hon vill... Hennes val och beslut! Tycker bara de är så weard. MEN givetvis gör alla som de själv vill.. Så detta är ju knappast min huvudvärk... Känns bara onödigt att man ens brytt sig om att kommentera detta, för vad ska bli bättre för att jag tycker detta är sjukt... TS tycker ju uppenbarligen inte det. Så nej. Lägger ner. Känns bäst! :)

Eftersom det finns en marknad för detta, även ute i stora världen, så är det nog många som köper dessa trosor så du kanske är lite off i din trånga tanke.

Sen behöver man inte alltid knäppa andra på näsan när de inte tycker som du. Vi är alla olika och tur är det.
  • Anonym (MilfHunter)
    Pumbaaa skrev 2016-04-17 22:23:28 följande:

Jag bryr mig inte för 5 öre faktiskt, är någon villig att betala 1000kr för mina kallingar så helt ok för mig.
Svar på tråden Hur gör man för att sälja sina använda trosor?