• Svar på tråden Bak tips!
  • LillaJag06

    Alltså förlåt. Ville inte vara den första som säger det men du måste skriva : baktips. Annars blir det Bak Tips.
    Alltså 2 ord och inte 1.
    Kan tolkas lite olika iofs ????

    Är det din blogg du länkar till?

  • FlyffyUnicorn

    Måste och måste, lite särskrivning har ingen dött av (hoppas jag). 
    Ja det är min blogg, kändes lite overkill att lägga ut hela texten här eftersom det tar stor plats. 

    Inläggets syfte är att man ska kunna dela med sig av något man lyckats med och tipsa andra om det, med eller utan särskrivning :)


  • LillaJag06
    FlyffyUnicorn skrev 2016-04-17 13:19:41 följande:

    Måste och måste, lite särskrivning har ingen dött av (hoppas jag). 
    Ja det är min blogg, kändes lite overkill att lägga ut hela texten här eftersom det tar stor plats. 

    Inläggets syfte är att man ska kunna dela med sig av något man lyckats med och tipsa andra om det, med eller utan särskrivning :)


    Haha. Jag menade inte att spela viktigpetter. Tvärtom. Ville bara vara snäll och säga det.
    Ta inte illa upp :)
  • FlyffyUnicorn

    Har inte tagit illa upp, tycker mest det är synd att det nu är 4 svarsinlägg som tar upp plats där människor kunde lagt upp sina fina och goda bakverk, allt för ett mellanslag mellan två ord. Men det är väl typiskt FL antar jag, inte konstigt att folk blir defensiva så fort det är något.  


  • LillaJag06
    FlyffyUnicorn skrev 2016-04-17 15:05:44 följande:

    Har inte tagit illa upp, tycker mest det är synd att det nu är 4 svarsinlägg som tar upp plats där människor kunde lagt upp sina fina och goda bakverk, allt för ett mellanslag mellan två ord. Men det är väl typiskt FL antar jag, inte konstigt att folk blir defensiva så fort det är något.  


    Äh. Tror inte att mina kommentarer har förstört din tråd. Om någon vill lägga upp tips gör de det.
    Tyvärr blir det ofta tråkigt när man skriver såhär.
    Hade vi setts i verkligheten hade jag sagt detta med ett leende och du hade förstått att jag inte menade något illa.
    Men nu ser det ut som att JAG förstört din tråd som ingen skriver något på.
    Tråkigt!
  • FlyffyUnicorn
    LillaJag06 skrev 2016-04-18 09:57:28 följande:

    Äh. Tror inte att mina kommentarer har förstört din tråd. Om någon vill lägga upp tips gör de det.

    Tyvärr blir det ofta tråkigt när man skriver såhär.

    Hade vi setts i verkligheten hade jag sagt detta med ett leende och du hade förstått att jag inte menade något illa.

    Men nu ser det ut som att JAG förstört din tråd som ingen skriver något på.

    Tråkigt!


    Har inte skrivit att tråden är förstörd? Menade bara att inläggen tar plats. Hade vi setts i verkligheten hade vi förmodligen inte tjabbat över ett mellanslag eftersom det inte finns särskrivning i det verbala språket ;) Och du skriver ju i tråden, inte är du ingen heller, inte lika roligt som bild på goda kakor men bättre än inget.
Svar på tråden Bak tips!