• Anonym (nyfiken)

C9 Forever

Hej! Är lite nyfiken på C9 som är ett kostprogram. Är det någon här inne som har provat och kan ge mig lite information? Startpaketet man beställer hem, är det ALLT som behövs eller måste man komplettera med annat, exempelvis frukt m.m? Hur vet

man vad man ska äta i fortsättningen, får man med recept? Är det värt sina 1400 kr?

• Svar på tråden C9 Forever
  • Aniiee

Rent spontant: Nej. Det är inte värt några 1400 kr. Det är en typisk "everyting is awesome"-program, gjort för att lura dig på pengar. 

Vill du gå ner i vikt och få en liknande kickstart så är det bättre att du går till närmsta apotek/näthandel/matvarubutik och köper nutrilett eller allevo eller något för en vecka. 

Eller satsa på 5:2.....

You are the creators and the curators of your own lives
  • Anonym (nyfiken)
    Aniiee skrev 2016-04-17 20:27:06 följande:

Rent spontant: Nej. Det är inte värt några 1400 kr. Det är en typisk "everyting is awesome"-program, gjort för att lura dig på pengar. 

Vill du gå ner i vikt och få en liknande kickstart så är det bättre att du går till närmsta apotek/näthandel/matvarubutik och köper nutrilett eller allevo eller något för en vecka. 

Eller satsa på 5:2.....

är mer nyfiken på svar från mönniskor som har provat c9, vilket jag gissar att du inte har gjort.

någon här inne som testat och kan ge sitt ärliga svar?
  • Chricko

Jag har gjort C9 (i dec 2015) och den är väldigt populär, säljs i tusentals bara i Sverige. Den startade min viktresa från 68 kg till 61 kg! Under dessa 9 dagar tappade jag 2,6 kg, 16,5cm och kraftigt minskat sötsug. Det är ingen diet, bantning eller quickfix, utan en kickstart precis som Forever säger. Jag har dessutom sålt till flera nöjda kunder :)

Svar på tråden C9 Forever