Jobba hemifrån
Hej!
Jag är ensamstående mamma till två barn och jobbar som undersköterska på förlossningen. Då det är svårt att få ihop och jobba kvällar, nätter och helger med två barn ensam så har jag fått gå ner i tid lite till nästan bara dagtid och därför behövde jag såklart ett extrajobb för ekonomins skull.
Det var då jag hittade en möjlighet till att arbeta hemifrån och dessutom tjäna pengar snabbt. Jag blev jätteglad för denna möjlighet som har räddat mig totalt då jag kan arbeta hemma framför datorn när barnen sover eller när dom är på dagis. Även ibland om dom är hemma och ser på tv, när jag vill helt enkelt.
Jag skriver nu detta inlägg för att höra om det finns fler föräldrar där ute som känner som jag och också vill arbeta hemifrån och få en stadig extra inkomst eller fast inkomst om man bara vill jobba med detta. Jag berättar gärna mer om intresse finns från er. Hör i så fall jättegärna av er till mig på mail eller här så ska jag berätta allt jag kan om denna fantastiska möjlighet, och jag lovar det är inget spam inlägg detta det är ett seriöst och extra sätt att tjäna pengar och arbeta med något som är väldigt roligt!:)
Kram Jenny