• Firedude

    Vi/ni som söker kk

    Startar en tråd för alla som söker kk's så kan ni diskutera det här. Tjejer som killar. Hitta någon i er närhet. Cool

  • Svar på tråden Vi/ni som söker kk
  • Anonym (sökande man)
    Firedude skrev 2016-04-18 10:51:51 följande:

    Startar en tråd för alla som söker kk's så kan ni diskutera det här. Tjejer som killar. Hitta någon i er närhet. Cool


    Jag finns i Jönköping, men intresserad också  om kvinnan finns någon annan stans, och är man, tyvärr alldeles för gammal för flertalet här-fyllt 52-men jag söker vad som kan lite liknas vid kk, men  egentligen något djupare (vill ha kvinnans hjärta också, att det skall vara inklusive känslor) , och anledningen är att jag har blivit avsågad av min flickvän som jag fortfarande älskar och inte klarar att säga nej till (tror jag), om hon "mot förmodan" en dag skulle komma tillbaka (har inte garanti för det)-såvida jag inte blivit riktigt mycket kär i någon jag inte trodde skulle stanna hos mig o tex kanske stannar hos henne. Egentligen tror jag på livslång trogen kärlek, att ta hand om varandra , har sådana etiska/andliga värderingar , men som det är nu är det jobbigt att vara ensam ibland. Känns lite som att försöka att "rädda" sitt liv. Kanske är någon i liknande situation och kanske kan vi stötta varandra och ge och ta-om detta nu alls kan försvaras.
  • Blueskillen

    Söker en kvinna som gillar kärlek, äventyr och mår bra. Tänkte sticka iväg till Nepal i höst över vintern och nästa år segla ner till Medelhavet eller över Atlanten.

    Vill du följa med?

  • Anonym (badanka)
    Firedude skrev 2016-04-19 00:54:02 följande:

    Finns visst bara killar som söker. :)


    Otippat.
  • Blueskillen
    Anonym (badanka) skrev 2016-04-19 03:49:53 följande:

    Otippat.


    Inte alls otippat. Vi män går ut på jakt. Kvinnorna väljer. Som alltid.
Svar på tråden Vi/ni som söker kk