• Anonym (Fy)

Min kille snuskar sig mot mig

Det är ofta min kille tar mitt huvud, stoppar det under täcket och fiser så att jag tvingas andas in hans fisar under täcket.

Jag tycker inte detta är okej. Man beter sig inte så!

Värst av allt är när vi har sex. Han ber mig ofta att slicka honom runt anus. Medan jag gör det har han "råkat fisa" (som han så fint uttrycker det) i min mun. Han hävdar då alltid stt det var ett misstag. Eftersom jag inte kan bli arg för sånt som sker av misstag så köper jag alltid hans förklaringar. Men nu börjar jag tröttna och vill få ett slut på detta. Mina tillsägelser fungerar inte. Antingen säger jag ifrån eller så lyckas han alltid hjärntvätta mig så jag det han gör mellan fingrarna.

Kan hjälpa till med råd?

• Svar på tråden Min kille snuskar sig mot mig
  • Gunilla1957

Gör det mellan hans egna fingrar hjälpa till med råd.

• Anonym (??)

Vill du verkligen vara ihop med en idiot?

• Anonym (Fy)
    Anonym (??) skrev 2016-04-18 14:14:47 följande:

Vill du verkligen vara ihop med en idiot?

I övrigt är han väldigt snäll och vi har inga andra problem än de ovan nämnda. Han säger att han älskar mig och att han en dag vill gifta sig och skaffa barn med mig.
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (Fy) skrev 2016-04-18 14:16:08 följande:
    I övrigt är han väldigt snäll och vi har inga andra problem än de ovan nämnda. Han säger att han älskar mig och att han en dag vill gifta sig och skaffa barn med mig.
    Så att barnen kan lära sig samma ohyfsade uppförande?

Att säga att man älskar någon betyder ingenting om man beter sig respektlöst.

Ber han ens om ursäkt efteråt?
  • Birgitta02

Kärlek visar man med handlingar. Inte med ord. Som han beter sig, gör man inte mot NÅGON man tycker om. Hur gamla är ni? 16?

Svar på tråden Min kille snuskar sig mot mig