Hon pratar om exet varje dag
Hej! Jag dejtar en kvinna sedan 7 månader tillbaka. Vi bor ihop sedan 2 månader tillbaka och allt går inte bra. Vi pratade om ex och allt innan vi blev ihop men nu klarar jag inte av mer.jag får höra exets namn flera gånger per dag. Hon säger inte fina saker om exet. Jag vet att exet var inte bra för min tjej och hon led mycket. Jag blir osäker nu när hon pratar om exet så ofta. D blir svårt för mig att fokusera på oss nät hon talar om henne ofta. Jag sade vid ett tillfälle att det var jobbigt att höra hennes namn varje dag då sa hon atg hon inte har några känslor för exet utan det är henns förflutna och atg hon e så glad att hon har hittat mig att hon är så kär i mig att hon är tacksam för allt dåligt hon har gått igenom. Annars skulle vi inte hitta varandra tror hon. Hon vill inte sluta prata om exet. Nu är jag den som är elak som kröver att hon ska minska på det. Men jag klarar ibte av. Vad ska jag göra? Vad är ok? Varför reagerar jag så här.? Pratar vi om soffan så säger hon något dåligt som exet gjort. Är det scocklad vi äter så säger hon att hennes favorit schocklad är tex fazer där hennes ex kommer ifrån. Hon nämner landet. Pratar vi om hundar säger hon att exet hatade hennes hund. Alltså jag vet lixom inte....vi har inte sex längre pga alla olikheter som vi inte kan lösa