• Mobility

Hur tar man bort en tråd man har skapat?

Ja som rubriken råder. Jag vill ta bort en tråd jag startat, hur gör man?

• Svar på tråden Hur tar man bort en tråd man har skapat?
  • Mobility

Konstigt. Men jag hittade ingenstans man kunde det så det var det jag befarade. Tack för ditt svar!

• Blueskillen

Ja och att man inte kan redigera sina inlägg här på FL tycker jag är otroligt korkat. Har aldrig stött på det på något annat forum.

• Aniiee

Det går inte. Det du kan göra är att uppdatera trådstarten med någon personlig information (till exempel "ditt" mobilnummer) och sedan anmäla till moddsen och be attt få tråden borttagen pga att du råkat lämna ut känslig info. Det är ENDA idiotsäkra sättet. Om du bara anmäler och vill få den borttagen så kan de tycka att det är skit samma/du får skylla dig själv och låta bli.

You are the creators and the curators of your own lives
  • Aikido
    Aniiee skrev 2016-04-19 20:50:28 följande:
    Det går inte. Det du kan göra är att uppdatera trådstarten med någon personlig information (till exempel "ditt" mobilnummer) och sedan anmäla till moddsen och be attt få tråden borttagen pga att du råkat lämna ut känslig info. Det är ENDA idiotsäkra sättet. Om du bara anmäler och vill få den borttagen så kan de tycka att det är skit samma/du får skylla dig själv och låta bli.
    Kreativt
  • Aniiee
    Aikido skrev 2016-04-19 20:51:30 följande:
    Kreativt
    Det måste man vara om man ska få en tråd borttagen på FL.
    You are the creators and the curators of your own lives
  • Bazinga

Anmäl genom att klicka på röd-vita handen i trådstarten, skriv en motivering om varför du vill ta bort den, så granskar vi anmälan och tar bort den om den uppfyller villkoren för personligt/känsligt

/Mod

• Mobility
    Bazinga skrev 2016-04-19 21:20:41 följande:

Anmäl genom att klicka på röd-vita handen i trådstarten, skriv en motivering om varför du vill ta bort den, så granskar vi anmälan och tar bort den om den uppfyller villkoren för personligt/känsligt

/Mod

Varför kan man bara inte radera den själv? Varför måste ni granska det? Bara undrar.
  • Bazinga
    Mobility skrev 2016-04-19 22:15:45 följande:
    Varför kan man bara inte radera den själv? Varför måste ni granska det? Bara undrar.
    Det är helt enkelt så man har valt att göra här på FL Grundanledningen vet jag inte riktigt, men kan tänka mig att det har att göra med att man tycker att det kan vara lite trist för medlemmarna och aktiviteten om t.ex. en trådstartare får för sig att plocka bort en tråd med flera hundra inlägg. 

Om man sedan anmäler sin tråd för att man vill plocka bort den, så gör vi en bedömning utifrån hur personlig och känslig tråden är, hur lätt det är att identifiera medlemmen osv. Det underlättar såklart om man skriver en tydlig motivering också.

/Mod
  • Bondförnuft
    Blueskillen skrev 2016-04-19 20:44:42 följande:
    Ja och att man inte kan redigera sina inlägg här på FL tycker jag är otroligt korkat. Har aldrig stött på det på något annat forum.
    Jag håller med. Det är helt galet... Familjeliv är det enda forum jag någonsin sett där man inte får redigera sina egna inlägg.

Om de är oroliga att någon ändrar grundinlägget till något helt annat, är det väl bättre att lägga in en redigeringshistorik.
  • Mobility

Och hur tar man bort som trådstartare att man inte längre får aviseringar om nya inlägg då? Jag har tagit bort från favoriter men får fortfarande aviseringar. 

• Blueskillen
    Mobility skrev 2016-04-22 12:00:42 följande:

Och hur tar man bort som trådstartare att man inte längre får aviseringar om nya inlägg då? Jag har tagit bort från favoriter men får fortfarande aviseringar. 

Har du klickat på knappen här under, Ta bort från mina favoriter?

Svar på tråden Hur tar man bort en tråd man har skapat?