Hur tar man bort en tråd man har skapat?
Ja som rubriken råder. Jag vill ta bort en tråd jag startat, hur gör man?
Ja som rubriken råder. Jag vill ta bort en tråd jag startat, hur gör man?
Kan man nog inte.. :(
Konstigt. Men jag hittade ingenstans man kunde det så det var det jag befarade. Tack för ditt svar!
Ja och att man inte kan redigera sina inlägg här på FL tycker jag är otroligt korkat. Har aldrig stött på det på något annat forum.
Det går inte. Det du kan göra är att uppdatera trådstarten med någon personlig information (till exempel "ditt" mobilnummer) och sedan anmäla till moddsen och be attt få tråden borttagen pga att du råkat lämna ut känslig info. Det är ENDA idiotsäkra sättet. Om du bara anmäler och vill få den borttagen så kan de tycka att det är skit samma/du får skylla dig själv och låta bli.
Anmäl genom att klicka på röd-vita handen i trådstarten, skriv en motivering om varför du vill ta bort den, så granskar vi anmälan och tar bort den om den uppfyller villkoren för personligt/känsligt
/Mod
Anmäl genom att klicka på röd-vita handen i trådstarten, skriv en motivering om varför du vill ta bort den, så granskar vi anmälan och tar bort den om den uppfyller villkoren för personligt/känsligt
/Mod
Och hur tar man bort som trådstartare att man inte längre får aviseringar om nya inlägg då? Jag har tagit bort från favoriter men får fortfarande aviseringar.
Och hur tar man bort som trådstartare att man inte längre får aviseringar om nya inlägg då? Jag har tagit bort från favoriter men får fortfarande aviseringar.
Ja det har jag!