Tips på bra restauranger i Stockholm
Jag vill ha tips på bra restauranger i Stockholm för fin middag. Gärna någon känd kocks restaurang skulle vara kul.
Eftersom jag inte bor i Stockholm har jag fålig koll på vad som finns.
Jag vill ha tips på bra restauranger i Stockholm för fin middag. Gärna någon känd kocks restaurang skulle vara kul.
Eftersom jag inte bor i Stockholm har jag fålig koll på vad som finns.
Vilket kök gillar ni?
Mitt favvotips är restaurangen på Fotografiska. Riktigt bra restaurang (fokus på vegetarisk mat men kött finns som tillbehör) med slående bra utsikt och dessutom kan man gå en sväng på museet också :)
Mitt favvotips är restaurangen på Fotografiska. Riktigt bra restaurang (fokus på vegetarisk mat men kött finns som tillbehör) med slående bra utsikt och dessutom kan man gå en sväng på museet också :)
Håller med, men vi fick riktigt dålig service där, trots att vi var där samma dag som de fick gulddraken.
[quote=76554003][quote-nick]Carabellis kusp skrev 2016-04-20 20:26:10 följande:[/quote-nick]
Vilket kök gillar ni?
[/
Kött och fisk gillar vi. Har varit på t.ex. restaurang AG tidigare som serverar mycket kött.
Fotografiska låter spännande men tråkigt att ni fick dålig service.
Smak på Oxtorgsgatan 14 tyckte jag var riktigt bra när jag var där. :)
Oj, tråkigt! Jag har både ätit middag och fikat flera gånger och då har det varit bra.
[quote=76554003][quote-nick]Carabellis kusp skrev 2016-04-20 20:26:10 följande:[/quote-nick]
Vilket kök gillar ni?
[/
Kött och fisk gillar vi. Har varit på t.ex. restaurang AG tidigare som serverar mycket kött.
Fotografiska låter spännande men tråkigt att ni fick dålig service.
Döden i grytan
Kanonbra mat och mkt bra service. Låt dem välja vin till också!
Gillar ni smårätter snarare än en mastig köttbit så är Pubologi toppen.
Konstnärsbaren kan jag rekommendera =)
Vill gärna gå: Kändiskock: www.restaurangag.se/
Agaton gamla stan min favorit
Svarta fåret