• Födelsedagidag

    Tidig ägglossning kanske blir syskon..

    Hej!

    Vi planerar att göra en trea med ankomst om ca 2 år. Sedan tvåan har vi skyddat oss med kondom eller halvsäkra perioder..

    I söndags när vi skulle till att ligga tänkte vi äsch det är ju en vecka kvar till beräknad ÄL vi ligger hela vägen utan kondom. 

    Kvällen efter dvs måndagskväll så märker jag att jag har en liten minislemmig blödning VADFALS? Aldrig haft mellanblödningar, däremot ibland har jag haft ägglossningsblödning i form av minibrun klutt i ÄL-flytning. 

    Den aktuella blödningen måndagskväll var dag 9 efter mensens första dag och 5 dagar ifrån beräknad ÄL. Haft ljusljusbruna sparsamma flytningar nu i 2 dygn och nu kommer mer slemmiga ÄLflytningar.

    Kanske hade jag ÄL på dag 9 för det har jag förstått inte är helt omöjligt? Att det faktiskt var en ägglossningsblödning och inte en crazy mellanblödning.

    En oskyddad utlösning i en snippa som dagen efter har ägglossningsblödning, det kan bli barn av det kan jag tro. Det kan bli en överaskningstrea av det här känner jag..

    Vi har två små barn sen tidigare (2,5 och 1 år).

Svar på tråden Tidig ägglossning kanske blir syskon..