Inuition vs paranoia otrohet
En intressant sak tycker jag. Vad är vad? Man brukar tala om att kvinnor har intuition och kan känna av mannens signaler och eventuella otrohet.
Men vad är vad och hur ska man veta om man är intuitiv eller paranoid?
I min relation har jag nu drabbats intuition eller paranoia. Min sambo är förändrad och det jan finnas flera anledningar, stress trötthet oro etc. Han ljuger oxå. Förra veckan var han bortrest på jobb och sa att han åkte med flera från jobbet. Han åkte med en tjej, bara. Såg flygbiljetterna. De hade hotell bokat, ett fint, hyrbil.
När han kom hem så var han jätteglad och uppspelt. Pratade dessutom om att vi måste lita på varandra och att man måste kunna umgås med människor av samma kön.
Jag sa inget om att han bara åkte ned henne utan spelade med som om att han åkte med flera. Tänkte att det var onödigt med tanke på att han helgen innan varit bortrest med sitt ex (cup med barnet) som han inte sa något om utan bokat i smyg.
Iaf hans beteende är logiskt från två perspektiv. Det är logiskt att han ljuger för att inte oroa mig dvs har inga avsikter med otrohet. Det kan trots allt även vara så att han kan gjort nåt snedsprång (främst med jobbtjejen).