Hur hånglar man?
Jag ska äntligen gå på min första dejt på Lördag.
Om det leder till hångel, hur gör man?
Vad är ok och vad är inte ok när man hånglar?
Jag ska äntligen gå på min första dejt på Lördag.
Om det leder till hångel, hur gör man?
Vad är ok och vad är inte ok när man hånglar?
Hård och stötande tunga är inte okej, har drömt mardrömmar efter ett sådant hångel. Kladda inte med tungan utanför munnen. Varva mellan att bara använda läpparna (kyss/puss) och tungan, annars blir det tråkigt. Hångla inte för länge, man måste pausa för luft ibland. Och växla mellan att låta den andra ta kommando, alltså inleda kyssarna, hoppa liksom inte bara på.
Viktigt tycker jag att försöka att inte ha för mycket saliv i munnen när man hånglar...
Jag tror det kommer naturligt när det väl händer. Följ med i hans rörelser och använd inte för mycket tunga. Kommer ihåg mitt första hångel faktiskt, och det blev bra trots att jag var jättenervös och hade noll koll på vad jag gjorde. Lycka till!
Hård och stötande tunga är inte okej, har drömt mardrömmar efter ett sådant hångel. Kladda inte med tungan utanför munnen. Varva mellan att bara använda läpparna (kyss/puss) och tungan, annars blir det tråkigt. Hångla inte för länge, man måste pausa för luft ibland. Och växla mellan att låta den andra ta kommando, alltså inleda kyssarna, hoppa liksom inte bara på.
Viktigt tycker jag att försöka att inte ha för mycket saliv i munnen när man hånglar...
Jag tror det kommer naturligt när det väl händer. Följ med i hans rörelser och använd inte för mycket tunga. Kommer ihåg mitt första hångel faktiskt, och det blev bra trots att jag var jättenervös och hade noll koll på vad jag gjorde. Lycka till!
Frågar du hur man hånglar??
Undrar hur gammal du är?
Du har fått tips i tråden som verkar ok men är du mogen?
Frågar du hur man hånglar??
Undrar hur gammal du är?
Du har fått tips i tråden som verkar ok men är du mogen?
Hur gick det?
Lev dig in i känslan och gör det som känns rätt så kommer det naturligt att gå bra.
Låt dig styras av driften, lusten, suget och passionen. Det bästa hånglet är när du låter instinkten styra utan några förkunskaper eller anvisningar och naturligt känner av och samspelar med tjejens reaktion.
Hur gick det?
Vad hände? Varför gick hon?
Hade nog behövt betablockerare innan. Tror hon märkte av min nervositet och att jag verkade osäker.
Och förmodligen var det inte vad hon hoppades på.
Hade nog behövt betablockerare innan. Tror hon märkte av min nervositet och att jag verkade osäker.
Och förmodligen var det inte vad hon hoppades på.
Tråkigt men ge inte upp utan försök igen! Snart!