• Mascaraklumpar

Har du bokat en flygbiljett med norwegian via ett annat resebolag?

Hej!

Vi skulle precis boka flygbiljetter och upptäckte då att det var billigare att boka biljetterna via ticket än att boka dem direkt via norwegians sida, så vi gjorde så istället. Nu när jag lagt till bokningsnumret i norwegians app så går det inte att göra ändringar (lägga till väskor osv), vilket gör mig osäker på om vi kommer att kunna checka in online.

Finns det möjligtvis någon annan här som bokat flygbiljetter hos norwegian via någon resebyrå och kan svara på om det går att checka in online som vanligt?

• Svar på tråden Har du bokat en flygbiljett med norwegian via ett annat resebolag?
  • Carambolan

Jag gör det ofta via jobbets företagsresbyrå. Man får ett bokningsnummer som man checkar in med som vanligt på norwegian.

• Mascaraklumpar

Tack för ditt svar! När du checkar in, skriver du alltså bara in bokningsnumret och efternamnet på deras sida och klickar på checka in, eller ligger bokningen där när du loggar in? För min syns nämligen inte automatiskt när jag är inloggad (som det alltid gör när jag bokar direkt via norwegian), utan jag måste skriva in referensen och efternamnet varje gång.

Blir så orolig över att det inte ska finnas två platser bredvid varandra och att min son ska behöva sitta själv på planet.

Svar på tråden Har du bokat en flygbiljett med norwegian via ett annat resebolag?