• Anonym (Ledsen tjej)

Har så himla ful fitta :(

Jag är en tjej kring 25 år som lider av att jag har så ful fitta. Den ser ut som på en gammal tant typ 80 år tycker jag :(

Jag har stora inre blygdläppar vilket kanske inte är ett problem i sig men de är inte rosaröda utan gråa. Även området under blygdläpparna (slidkanter eller vad det är, jag vet inte), ser helt skrynkligt och grått ut.
    Jag kan inte heller raka mig och har försökt massor men får bara utslag och blir svullen och då ser det ännu värre ut. Försöker klippa ner det värsta men mår så dåligt över utseendet av fittan att jag tänker att det kanske gör det värre bara, att man ser den mer vid sex.
    Könshåret är en till grej. Det är liksom helt grått och lockigt, ser också ut som på Agda 80 år. Jag är brunett och har mörkbrunt hår men min kompis som också har det har ändå rakt könshår och hennes är mörkt/svart, mycket finare. Jag är bara 25 liksom, ska väl inte ha grått hår än?? Mitt vanliga hår har jag inget grått i alls.

Annars funkar fittan bra, jag får orgasm lätt och killar verkar tycka att sexet känns bra, men jag får känslan av att de backar lite vid ons och de flesta hör inte av sig igen och de vill inte slicka mig. De som hör av sig igen är antingen oskulder (som kanske inte har nåt att jämföra med eller tror att de kan få bättre) eller så äldre män som kanske är vara vid fittor som ser gamla ut. Kan inte få någon kille i min egen ålder liksom, med ett undantag.

En kille som jag var ihop med för två år sen var helt tokig i min fitta och sa att den var så fin och finare än andra tjejers ofta. Jag vet inte om han ljög eller om han hade riktigt konstig smak. Han hade ändå legat med typ 10 tjejer i min ålder innan.

Förutom fittan så tycker jag att jag ser okej ut. Jag är smal med kurvig kroppsbyggnad (50 kg, 165 cm lång) och hyfsat söt och så. Har inga problem att attrahera killar med utseendet utan det är när det kommer till sexet som det blir dåligt.

Det jag vill med den här tråden är nog mest att få höra att det finns killar som skulle vara okej med en fitta som min och att den inte är så hemsk som jag tror. Ni som bara kan tänka er streckfittor behöver inte svara för det blir jag bara lessnare av. Men ni som är ok med större blygdläppar, hur hemsk är min? Skulle ni kunna tänka er vara ihop med en tjej som har så och är det nåt fel på den??

Har varit till gyn men det är ingen som sagt nåt där. Har i och för sig aldrig fått höra att den är fin av gyn heller och det verkar det som att många tjejer får höra, typ "det ser fint och normalt ut". Jag får bara höra "okej ta på dig kläderna, vi har tagit alla tester".

Jag har bilder men får man ladda upp dem? Om man laddar upp på annat ställe och sätter i länk kanske? Känns som ni kan bedöma lättare när ni ser den...

Obs! Jag har inte fött några barn eller så!

• Svar på tråden Har så himla ful fitta :(
  • glutten

Garanterat inget fel på din fitta. När gyn säger att det ser "fint och normalt ut" menar de ju inte estetiskt utan att det ser "fint" ut i bemärkelsen "friskt och sunt". Och det fick iaf jag mest höra som väldigt ung = antagligen deras sätt att försäkra unga tjejer att allt ser bra ut/inget som är fel.

Många killar ÄLSKAR stora inre blygdläppar. Andra gör det inte. Smaken är olika! Och alla har olika färgskiftningar i underlivet, det är extremt normalt.

Ang könshår är mitt typ grått/cendré också och det har inte med ålder att göra.

Oroa dig inte TS! Inget fel på dig alls.

• Anonym (Normalt)

Det låter helt normalt. Jag blev lite grå/brun i kanterna under graviditet och det blev kvar efteråt. Skrynklig är en fitta, så är det bara. Massa veck och flikar som syns eller inte olika hos alla hur mycket som finns. Fittor är inte som kukar, inga större variationer där mer än storlek. Känns blygdläpparna jobbigt stora, skaver vid sex eller trånga kläder osv, så kan man faktiskt operera. Men det hade inte jag gjort om det bara är estetiskt. Min erfarenhet är att män är tokiga i alla fittor, oavsett. Glada dom bara har tillträde :P

• Anonym (W)
    Anonym (Normalt) skrev 2016-04-22 16:35:56 följande:

Det låter helt normalt. Jag blev lite grå/brun i kanterna under graviditet och det blev kvar efteråt. Skrynklig är en fitta, så är det bara. Massa veck och flikar som syns eller inte olika hos alla hur mycket som finns. Fittor är inte som kukar, inga större variationer där mer än storlek. Känns blygdläpparna jobbigt stora, skaver vid sex eller trånga kläder osv, så kan man faktiskt operera. Men det hade inte jag gjort om det bara är estetiskt. Min erfarenhet är att män är tokiga i alla fittor, oavsett. Glada dom bara har tillträde :P

...glada bara dom har tillträde? I Norrland kanske.
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (W) skrev 2016-04-22 16:59:48 följande:

...glada bara dom har tillträde? I Norrland kanske.

Haha okej, om du blev förnärmad, kan jag omformulera. Vid förälskelser, tillfällig eller i en relation, brukar det inte spela nån roll hur det ser ut, sexet är lika skönt oavsett hudfärg.
  • Anonym (Tilly)

Det här måste vara något nytt, att noja över fittans utseende, jag har aldrig hört det förut. Nu är jag gift men när jag var yngre och dejtade så tänkte jag aldrig ens på sådana saker. Ingen kritik mot dig TS men jag tycker att det är väldigt synd!

Min fitta är också lite gråaktig på sina ställen (har alltid varit) och kanske lite skrynklig men det har jag aldrig brytt mig om. Killar har varit överlyckliga över att få ha sex med mig och min man avgudar min fitta.

Var stolt över dig själv och det du har, välj män som uppskattar dig som du är och skit i resten. Omogna killar finns det gott om men även underbara, fina, omtänksamma och kärleksfulla män, välj såna så blir det bra!

• Anonym (Normal)

Ser ut som en helt vanlig fitta. Du har nog bara fått någon hang up på detta.

• Anonym (Normalt)

Är ingen gynekolog, men tycker det ser normalt ut. Förändras det mycket om du är kåt? Jag blir lite rödare i färgen, kan kännas som att allt sväller lite, men vet inte om det syns.

Lite hårig? Tycker det ser bättre ut än en mörk buske, blir ännu tydligare då. Provat att vaxa eller trimma?

• Anonym (Gillart)

Ser inge fel på dig. Gillar att de e hårigt ovanligt nu för tiden.

• Anonym (Vacker)

Du har en helt vanlig och vacker fitta, du behöver inte vara orolig. Jag gillar mer stora blygdläppar, men fittans utseende har aldrig varit viktig för mig. Skulle jag träffa dig och gå ner på dig skulle jag inte märka något ovanligt. Var stolt över din kropp, njut sexet och sluta tänka på hur din fitta ser ut! :)

Svar på tråden Har så himla ful fitta :(