Missfall? Blir tokig
Hej! Det finns säkert en miljon trådar exakt likadana som den jag nu ska skriva, men jag gör den här ändå. Jag är gravid (eller var) i v 5 snart 6 (4+6 idag). I förrgår (4+4) började jag dock blöda. Mindre än en vanlig menstruation och utan klumpar (några få yttepyttesmå bara). Lite liknande mild/måttlig mensvärk men ingenting nämnvärt. Brukar normalt ha kraftig sådan. Blödit lite till och från, och idag har det avstannat. Pratat med sjukvårdsupplysningen, barnmorska, gyn, googlat mig trött etc men blir inte ett dugg klokare. Jag vet att det enda man egentligen kan göra är att avvakta, men samtidigt så är det förkrossande att inte veta. Jag misstänker starkt missfall, på något sätt känns det annorlunda i kroppen och har tappat tidigare gravsymtom (kan ju givetvis även vara psykiskt men), men den där.. lilla lilla procenten att det kan vara kvar vill man ju så oerhört gärna klamra sig fast vid, trots att jag är säker på att det är borta.
Har någon erfarat liknande? Hur har era missfall varit? Har någon haft liknande blödning och det gått bra? Jag vet att det är högst inviduellt osv, men behöver.. Jag vet inte, bolla lite.