• Aloven

Lön integrationssamordnare

Hej! Är det någon som arbetar som integrationshandledare på HBV för ensamkommande barn och är socionom eller har annan likvärdig utbildning? Lite nyfiken vad lönen ligger på då jag eventuellt ska söka arbete inom området :)

• Svar på tråden Lön integrationssamordnare
  • Nalliwer

Är föreståndare på sådant boende. Lönebilden ser väldigt olika ut beroende på var i landet du jobbar, din utbildning och vem som står bakom boendet.
    Berätta ovan så kan ge dig en vink om var du borde kunna hamna.

• Aloven

Hej och tack för ditt svar. Jag är utbildad och arbetar som socionom. Boendet är kommunalt och ligger i Värmland.

• Aloven
    Nalliwer skrev 2016-04-22 20:11:30 följande:

Är föreståndare på sådant boende. Lönebilden ser väldigt olika ut beroende på var i landet du jobbar, din utbildning och vem som står bakom boendet.
    Berätta ovan så kan ge dig en vink om var du borde kunna hamna.

Hej och tack för ditt svar. Jag är utbildad och arbetar som socionom. Boendet är kommunalt och ligger i Värmland.
  • Aloven
    Samordnare skrev 2016-04-28 20:19:16 följande:

Jag får 29500. :)

Vad har du för utbildning och erfarenhet? Är
    Ob-tillägget inkluderat då? :)
  • Nalliwer

Lite beroende på andra erfarenheter du har med dig så hade du fått mellan 25 och 28000 hos mig på kommunalägt boende i skåne. Skulle tro att Värmland är rätt pressat på rektryteringsfronten så du ska nog kunna hamna i den högre änden av det spannet.
    Ursäkta sen svar, glömde helt bort tråden

Svar på tråden Lön integrationssamordnare