Han runkar extremt många timmar varje dag
Min sambo och jag sitter mycket vid datorerna. Vi har datorerna i samma rum, men han har rygget mot mig.
Senaste månaderna har han runkat non stop i upp till 4 timmar om gången, med fler porr öppet samtidigt och håller på med porrspel samtidigt. Porr från torrents, cams från online och spelen är som gäller. Detta händer varje dag. Mot kvällen kör han en låååååååång session men annars kan han runka fler gånger om dagen och verkar konstant surfa för mer porr.
Vi har bott ihop i 5-6 år nu och haft mindre sex det senaste åren. Förhållandet har varit skakigt pga att jag några gånger fått fram att han gjort kontaktannonser på kk för att hitta män och kvinnor att knulla. Han stenhårt säger att det är endast som fantasiporr och att han aldrig skulle göra något, han låssas bara. Vet hans lösenord till hans telefon/iPad (vilket han inte vet att jag gör, han gömmer sig lite undan varje gång han knappar in) och därför har jag tillgång till att snoka hans meddelanden och email och inget som tyder mot träff med någon har någonsin kommit fram. Men han fortsätter med sidorna även om han säger att han ska sluta. Han glömmer ibland stänga av sin dator när han är på jobbet och har då fått en "lucka" att konfrontera honom om sidorna igen. Gjort detta två gånger på ett år nu dock.
Han har inte sex med mig längre, han försöker inte ens. Om jag börjar så har han inget problem att ha sex med mig. Vet inte vad jag ska ta mig till. Han blir skitförbannad om jag säger att jag inte gillar att han sitter och runkar hela jävla dagen, han tycker inte att jag har rätt till att klaga.
Har aldrig haft något emot porr och runk, men nu när jag ser honom runka för halva dagen och kontant ser porr och porr och porr och har honom alltid med händerna i byxorna har jag börjat hata varje stund han ska sitta och runka och porren för första gången i mitt liv får mig att känna mig mindre som en kvinna.
Men han blir ju bara irriterad om jag kommenterar på det. Blir bara så himla frustrerad och vet inte vad jag ska göra.