• sofiakarat

tips på bra prank!

Hej allesammans! 

Nu är de såhär att jag och min sambo ska åka till en vän till oss som bor i en annan stad. vi kan kalla hen för X.

X tror att vi kommer på torsdag eftermiddag men nu planerar vi att överraska hen med ett härligt/roligt/läskigt prank redan på onsdag kvällen...

X bor själv i en lägenhet på bottenplan med en relativt avskärmat staket och altan i anslutning till lägenheten . Helst av allt hade vi velat ta oss in i lägenheten på någon sätt och genomföra detta inomhus men tyvärr är det inte möjligt då det inte finns någon extra nyckel... 
    vi måste alltså försöka skrämma skiten ur X utanför hens lägenhet utan att grannarna blir misstänksamma och ringer polisen såklart.. 

har försökt att tänka ut något riktigt saftigt men det känns helt enkelt inte 100

ALLTSÅ behöver jag/vi eran hjälp så att detta ska bli så lyckat och bra prank som möjligt. 

TACK på förhand. 

• Svar på tråden tips på bra prank!
  • kaffe

Helt ärligt, det låter inte alls som något roligt prank.

• glutten

Ledsen, men jag håller med föregående talare. Låter inte kul öht utan enbart elakt.

• MsFry

Håller med föregående, hoppa över det hela. Det låter som en tokdåmig idé.

• Aniiee

Helt ärligt, hade jag varit X så hade ni fått åka hem igen på onsdagkvällen.......

You are the creators and the curators of your own lives
Svar på tråden tips på bra prank!