• ateas

Lådstopp/Lådspärr

Ikeas Lådspärr PATRULL verkar ha försvunnit ur sortimentet. De finns i alla fall inte längre på hemsidan eller i appen . Typiskt misslagom när man ska barnsäkra köket ???? Nån som vet varför (typ om de är dåliga eller om de bara slutat). Vilka ska man skaffa istället som ligger lika bra i pris och fungerar lika enkelt? Alla bra förslag mottages tacksamt! ??

• Svar på tråden Lådstopp/Lådspärr
  • Mullan

Jag köpte senast häromdagen. Stod inget om att dom skulle utgå. Och om dom nu gör det så ersätts dom nog av någon uppdaterad modell :)

• ateas

Okej då kanske de bara har något problem från leverantör eller att hemsidan till och med ballat ur. Annars hoppas jag du har rätt i att det kommer en ny modell/version, för jag tycker att de var himla bra i pris ????

• Mullan
    ateas skrev 2016-04-24 22:03:11 följande:

Okej då kanske de bara har något problem från leverantör eller att hemsidan till och med ballat ur. Annars hoppas jag du har rätt i att det kommer en ny modell/version, för jag tycker att de var himla bra i pris ????

Ja dom är verkligen prisvärda :)
  • Annelie 76

Kolla byggvaruhus typ K-rauta. De har också lådapärrar och annat för att barnsäkra med. Lite dyrare men lika bra.

• plusplus82

kolla köp o sälj på fb gör en förfrågan alltid ngn som har över o ej använder dem längre men de ska finnas o köpa var ej länge sedan vi köpte hem från ikea .

• ateas

Tack för alla bra förslag! :) Jag chattade med någon från Ikea på deras hemsida för att få lite rätsida på detta. Hon sa att det visst finns kvar på Ikea, men visas inte på hemsidan. Hon undvek att svara på mina frågor kring varför det var så, då jag förklarade att det är rätt dumt att man inte kan se lagersaldo eller lägga till det i sin lista i appen, men upplyste gärna om att det fanns många i lager på mitt varuhus. Skumt :/

Svar på tråden Lådstopp/Lådspärr