• nettiz85

    Hormonspiralen uttagen, nu planeras det för barn nr.3.

    Tog ut min hormonspiral i fredags, började blöda igår söndag och blöder fortfarande, ska jag räkna detta som mens? Så jag vet på ett ungefär när jag har ÄL sen.

    Nu vill vi ha barn nr.3, våra tidigare 2 barn är nu 8 och 5 år så det blir en liten sladdis :). Jag fyller 31 år i september och mannen är 34. Längtar efter att få en sista bebis innan vi stänger helt :).

  • Svar på tråden Hormonspiralen uttagen, nu planeras det för barn nr.3.
  • Tussilago6
    nettiz85 skrev 2016-04-25 15:01:27 följande:

    Tog ut min hormonspiral i fredags, började blöda igår söndag och blöder fortfarande, ska jag räkna detta som mens? Så jag vet på ett ungefär när jag har ÄL sen.

    Nu vill vi ha barn nr.3, våra tidigare 2 barn är nu 8 och 5 år så det blir en liten sladdis :). Jag fyller 31 år i september och mannen är 34. Längtar efter att få en sista bebis innan vi stänger helt :).


    Hej! Jag tar ut min hormonspiral på onsdag, känns jättespännande!! Vi planerar för mitt sjätte barn, men vårt första gemensamma. Mina barn är mellan 5-15 år, jag är 34 år gammal. När skulle du egentligen haft mens?
  • nettiz85
    Tussilago6 skrev 2016-04-25 17:51:45 följande:

    Hej! Jag tar ut min hormonspiral på onsdag, känns jättespännande!! Vi planerar för mitt sjätte barn, men vårt första gemensamma. Mina barn är mellan 5-15 år, jag är 34 år gammal. När skulle du egentligen haft mens?


    Vet inte det för har ju inte haft mens så nu under tiden jag haft hormonspiral, har haft lite småblödningar då och då.
  • nettiz85
    Tussilago6 skrev 2016-04-25 17:51:45 följande:

    Hej! Jag tar ut min hormonspiral på onsdag, känns jättespännande!! Vi planerar för mitt sjätte barn, men vårt första gemensamma. Mina barn är mellan 5-15 år, jag är 34 år gammal. När skulle du egentligen haft mens?


    Spännande med sjätte barnet förresten ;). Beundrar er som har så många barn :). Jag skulle aldrig orka det tror jag ;)
  • Tussilago6
    nettiz85 skrev 2016-04-25 20:14:04 följande:

    Spännande med sjätte barnet förresten ;). Beundrar er som har så många barn :). Jag skulle aldrig orka det tror jag ;)


    Jag skulle nog räkna det som nån typ av mens, man borde ju inte blöda av själva ingreppet iaf. Barnen är ju stora och rätt så självgående nu, dom fyra äldsta är alla över 10. Det blir ju förstås mycket skjutsningar och tvätt och sånt, men annars är det lugnt! Men jag skulle nog inte skaffat fler om det inte vore för att jag träffade en ny kille för några år sedan som inte har barn och det skulle kännas så roligt att få iaf ett med honom också!
Svar på tråden Hormonspiralen uttagen, nu planeras det för barn nr.3.