Sexig kvinna vill bli sexigare
Har börjat på ett nytt kontor och vill vara attraktiv och sexig på ett classy sätt trots att jag är kurvig, hur vill bu män se en kvinna på kontoret för att tycka hon är het?
Har börjat på ett nytt kontor och vill vara attraktiv och sexig på ett classy sätt trots att jag är kurvig, hur vill bu män se en kvinna på kontoret för att tycka hon är het?
*ni
Idiot. Tänk om jag är ensam och vill vara attraktiv för en presumtiv äkta man? Jag är sjukt duktig på mitt jobb, men precis som läkare ofta gifter sig med sköterskor kanväl det omvända ske? Skriv inte mer i min tråd troll!!
Äh inga seriösa svar tydligen
Idiot. Tänk om jag är ensam och vill vara attraktiv för en presumtiv äkta man? Jag är sjukt duktig på mitt jobb, men precis som läkare ofta gifter sig med sköterskor kanväl det omvända ske? Skriv inte mer i min tråd troll!!
Kjol eller klänning. Pumps om du går mycket.Strumphållare är aldrig fel.
Nej jag vill inte gå på krogen! På gymmet är det många som kollar in mig, men som inte vågar komma fram.jag har kommit fram till att singlar på jobbet gott kunde träffas. Men som sagt, på ett classy sätt
Vilken slags kjol? Jag tycker inte tajta kjolar passar på kontor?!
Kjol eller klänning. Pumps om du går mycket.Strumphållare är aldrig fel.
Vem vill du ligga med på jobbet då?
Jag har siktat in mig på en snygg singelman
Vem vill du ligga med på jobbet då?
Jag har siktat in mig på en snygg singelman
Ja men då måste jag också få honom att ta det första steget, och då måste jag ju hotta upp mitt utseende
vill du ses som classy-attraktiv så bör du satsa på att verkligen visa att du kan ditt jobb. Intelligens attraherar.
Att flasha urringning eller visa en röv i en kjol osv är bara tacky och osmakligt.
Allt det har jag gjort! Jag måste få honom att gå över gränsen och våga bjuda ut mig, jag anses nog FÖR effektiv och intelligent
vill du ses som classy-attraktiv så bör du satsa på att verkligen visa att du kan ditt jobb. Intelligens attraherar.
Att flasha urringning eller visa en röv i en kjol osv är bara tacky och osmakligt.
Ja men då måste jag också få honom att ta det första steget, och då måste jag ju hotta upp mitt utseende
Allt det har jag gjort! Jag måste få honom att gå över gränsen och våga bjuda ut mig, jag anses nog FÖR effektiv och intelligent
Har börjat på ett nytt kontor och vill vara attraktiv och sexig på ett classy sätt trots vilket underlättas av att jag är kurvig, hur vill bu ni män se en kvinna på kontoret för att tycka hon är het?
Ja precis. Låt kurvorna synas!
Men skall du nog inte fokusera för mycket på kläderna utan mera på beteendet. Verkar du glad, pigg, öppen, nyfiken blir du garanterat intressant.
Sedan får tjejer också ta initiativ. Vissa män (jag) gillar det, andra inte.
Le mot männen o ch låt leendet spridas till ögonen. Var fysisk och ta på dem, en hand på skuldran och om lämpligt tillfälle ges en kram.
På en mullig eller tjock tjej ser leggings fint ut. Framhäv och avslöja formerna på lår, höfter och rumpan. Låt gärna naken hud synas i den mån anständigheten på kontoret tillåter.