• Anonym (jag)
    Äldre 30 Apr 15:21
    13910 visningar
    4 svar
    -2
    4
    13910

    Jag vill knulla!

    Ännu en sexuellt frustrerad kvinna här..

    Jag är 31 år och har distansförhållande med en kille sedan 1 år tillbaka. Vi ses på helgerna. Han har barn, och ibland har vi sex... Det är lyhört hos honom så det blir ofta snabbt och tyst. 
    Jag tänder så sjukt mycket på människan. Får kåtslag bara av att se honom. Så fin och sexig.. Ibland när vi är själva så har vi SEX och då är det fantastiskt. 

    För någon helg sedan var jag ute med kompisar och blev riktigt full. Släpade med mig en kille hem från krogen (ångest) Och vi hade mycket sex. Han sade hela tiden hur sexig jag var och hur bra jag var på att suga m.m... Insåg att jag saknar sånt. Min kille har aldrig sagt att jag är sexig, han har aldrig sagt att jag är bra i sängen. Jag säger det hela tiden till honom.

    Jag vet att jag är svinig som var otrogen. Gjorde det INTE pga brist på känslor, utan för bekräftelse. Jag vill känna mig åtrådd. 
    Jag vill att han ska ta på mig, visa att han vill knulla mig. Men det händer ju aldrig. Man kan ju inte be sig kille att tända på en....?

  • Svar på tråden Jag vill knulla!
  • Äldre 30 Apr 22:33
    #1
    +1

    Snälla, gör slut med stackarn så får du knulla vidare.

  • Anonym (B)
    Äldre 31 Jul 19:39
    #5
    +1

    Knulla hur mycket du vill - men gör slut först du älskar inte din kille om du tycker fylleknull är mer värt än att respektera honom.

  • Thu 19 Dec 2019 20:08
    #3

    Jag vill med knulla :)

  • Anonym (Ånger­manlan­d)
    Thu 19 Dec 2019 20:28
    #4

    Din kille visar uppenbarligen inga känslor för dig, ni är antagligen på olika våglängd.
    Har varit ihop med en liknande kille och han visade aldrig känslor och ville ha sex men bara ibland. Dock när vi pratar på telefon så gillar han att snuskprata men när det väl kommer till kritan så blir det väldigt lite sex, jag vill också ha sex varje dag. På egen hand blir jag dock deprimerad och vill knappt onanera, behöver någon som tillfredsställer mig.
    Men är man på olika sexuell nivå så tror jag det inte kommer fungera.

Svar på tråden Jag vill knulla!