Varierade sexljud? Hur kan det låta?
Jag låter väl som en säl som misshandlas. Har ingen aning om jag stör killen. Inget man frågar direkt heller. Stör du dig på tjejen? Vilka ljud har ni hört? Skriker tjejen ditt namn?
Jag låter väl som en säl som misshandlas. Har ingen aning om jag stör killen. Inget man frågar direkt heller. Stör du dig på tjejen? Vilka ljud har ni hört? Skriker tjejen ditt namn?
Låter nog en del, det bara är så.
Tycker inte du ska oroa dig, men varför inte fråga din kille vad han tycker?
Det får gärna låta lite. Klubbad säl är en variant, vargtjutet funkar. Rosslingar är lite creepy
Det får gärna låta lite. Klubbad säl är en variant, vargtjutet funkar. Rosslingar är lite creepy
Min sambo sa igår att jag lät som en gnyende hundvalp. Lät såhär upphetsande, haha
*sådär
Upphetsad älgko då, funkar det eller går gränsen där omkring?
Min sambo sa igår att jag lät som en gnyende hundvalp. Lät såhär upphetsande, haha
Ibland kan jag kvittra som en fågel säger min man. Ibland skriker jag rakt ut om jag kommer riktigt hårt. Annars stönar jag rätt friskt.
Haha! Jag är kvinna, men det låter nog "sådär" i vilket fall :)
"Är du inte klar snart?"