Minibuss - vilket märke?
Vi funderar på att köpa en minbuss! Kanske en Chrysler Voyager eller "liknande".. men vad är liknande?
Vad heter alla andra minibussar?
Vi funderar på att köpa en minbuss! Kanske en Chrysler Voyager eller "liknande".. men vad är liknande?
Vad heter alla andra minibussar?
Vi hade en Toyota Picnic innan, men den tillverkas inte längre utan man får köpa en som har några år på nacken. Men den var toppen
Klokt val är Hyundai Trajet.
tack! ska genast kolla upp dom på blocket.. inte lätt att leta när man inte vet vad man ska leta efter...
Hmm... jag tror inte vi har råd med någon av dom två.. lite synd eftersom de var riktigt fina bilar!! Men vi har en 10-15 000 att lägga på bil.. så "några år på nacken" gör ingenting för oss...
Det finns ju folkabussar, och för många år sedan hade jag en Toyota F buss ( tror jag den hette) men priser har jag ingen aning om
Chrysler Grand Voyager ska du inte köpa, har jättedåliga besiktningsregister!
Toyota Previa är ett bra val i den prisklassen.
Hälften av alla bilar med övermedel i betyg i bilbesiktningen prisklassen 0-20.000 är Toyota.
Previa är rätt typ av bil - 7 sitsig och finns dtort urval på beg.marknaden.
Enda problemet är bromsledningarna men detta är inte så dyrt att fixa i jämförelse med mycket annat.
Vi funderar på att köpa en Ford Galaxy.
Ford Galaxy får tyvärr inte särskilt bra betyg på bilbesiktningen. Många anmärkningar på styrledningen.
danitra:
Det är vi vana med efter att ha kört en Volvo V70 i en par år.