• jazze

Graviditetssymptomen försvunnit i vecka 6?!

Förra veckans torsdag plussade jag i vecka 5. Efter det hade jag i tre dagar molvärk som kom och avtog. På måndag morgon kom jag in i vecka 6 och på samma gång märkte jag att alla symptom också försvunnit under natten. Det känns som om jag inte alls är gravid längre. Idag har jag inte heller känt av något. Kanske pyttelite känningar i bebismagen, men det är allt. Har läst omkring på nätet om flera kvinnor som tappat symptomen kring vecka 6 och då har det ibland varit tecken på MA. Jag är jätte orolig..jag vill ju att allting är bra med den lilla. Jag är ju förstås också medveten om att alla graviditeter är olika men ändå. Har någon av varit med om nåt liknande? Tacksam för svar..behöver lugna ner mig.

• Svar på tråden Graviditetssymptomen försvunnit i vecka 6?!
  • Mollan79

Jag kände mig inte gravid över huvudtaget i v 6 så jag tror inte att det är så konstigt.
    Nu i v 15 känner jag att brösten är större och att jag är hungrig. Alla graviditeter är olika så det är bara dumt att jämföra.
    Jag vet att det är svårt, jag googlade oxå runt alldeles för mycket.
    Hoppas det går bra och lycka till! Kram

• jazze

Vad skönt att höra att någon annan varit med om samma sak! Ja jag vet, det är inte bra att läsa omkring och jämföra sig med andra, men det är så svårt ibland. Vi är alla så olika så kan vara svårt att säga om något verkligen är på tok eller inte. Jag antar att det enda jag kan försöka göra är att njuta av att vara gravid :). Tack för ditt snabba svar. Lycka till du med! Kramis

Svar på tråden Graviditetssymptomen försvunnit i vecka 6?!