-
-
Svar på tråden Vilka faktorer tycker ni är viktigaste när ni köper tvättmaskin ?
-
Jag fastnar på en fråga och kommer inte vidare så du behöver se över detta.
Dessutom är det viktigaste för mig att programmen är snabba samt att det går att välja ett skölj-program för att fräscha upp plagg som inte behöver tvättas ännu. Det är den avgörande faktorn för mig. -
Energisnål
Lätt att förstå hur den funkar
Tyst
Håller länge
Tvättar rent även på korta pass
Snygg
Vi har en Electrolux som vi är super nöjda med. En som tar 8 kilo och allt blir väldigt rent och fräscht. 10 års garanti har den också. -
Snabbprogram
Att kunna välja olika centrifugeringsvarv
Ylle-tvätt
Bra pris -
Tillförlitlighet.
Å när det gäller hemelektronik, vitvaror o likn mög, så får du vad du betalar för. Är du snål....så får du allt dras med bekymren du med stor sannolikhet får på köpet.
Lite så.
KRAM //Anton -
Och nej. Miljövänlighet står inte överst på listan !!!Anton Chigurh skrev 2016-05-06 09:20:26 följande:Tillförlitlighet.
Å när det gäller hemelektronik, vitvaror o likn mög, så får du vad du betalar för. Är du snål....så får du allt dras med bekymren du med stor sannolikhet får på köpet.
Lite så.
KRAM //Anton -
Jag har en tvättmaskin som är i stort sett underhållsfri (hm nåja Game of Thrones ibland), klimatsmart (överskottsvärmen värmer upp sängen) och går på biobränsle (ganska mycket chips dock). Jag bor ihop med henne.
-
Aikido skrev 2016-05-06 09:31:20 följande:Jag har en tvättmaskin som är i stort sett underhållsfri (hm nåja Game of Thrones ibland), klimatsmart (överskottsvärmen värmer upp sängen) och går på biobränsle (ganska mycket chips dock). Jag bor ihop med henne.
Haha, va gulligt! :D -
Det beror på vem som ska använda den
-
Sanning med modifikation. Vi har haft bra erfarenheter av våra billiga köp. Tvättmaskinen är inne på sitt femte år och fungerar utmärkt, inte den allra billigast.Anton Chigurh skrev 2016-05-06 09:20:26 följande:
Tillförlitlighet.
Lite så.
KRAM //Anton
Vi brukar satsa på modeller som går ut och då får man de billigt