• Canoncrill

    Gillar inte dotterns kille

    Min dotter har en 3 år äldre kille som jag inte gillar alls.
    Jag o mamman hennes är skilda sen lång tid tillbaka. Vet inte vad hon tycker om honom då jag inte har någon kontakt med henne men han är verkligen en helt egen typ! Han säger rasistiska saker hela tiden, röstar på SD osv. Skulle inte förvåna mig om han är homofob också, som grädde på moset. Sen är han dryg så förbannat också! Inte bara den ton han har gentemot mig, utan när han pratar allmänt, behöver inte vara åt mig. Förstår verkligen inte vad min dotter ser i honom om man ska tänka rent personlighetsmässigt då hon är raka motsatsen till honom - vänsterpartist, feminist såklart osv. Ska man kolla på hans utsida så är han inte direkt ful kan jag tycka. Samma stil som många killar har. Keps och häng. Ganska fint ansikte, inte så lång inte så kort heller.. däremot har han lite konstiga tänder, typ snea många av dem.. inte snyggt!

    Nä jag tycker verkligen inte om honom och han är ofta här hos oss eller så sover dotterns hos honom. De har inte varit tillsammans länge så man får ju se hur länge det håller. Hon verkar dökär i honom så känner mig lite taskig som hoppas på att det ska ta slut, men helt ärligt gör jag det!! Han verkar inte gilla mig heller men det är då skitsamma för min del.

    Någon här som varit i en liknande situation? 

  • Svar på tråden Gillar inte dotterns kille
  • Queenisback

    Varför tillåter du honom att säga rasistiska saker i ditt hem? Bara att sätta omedelbart stopp för.

    Och ta ett snack med din dotter om hennes värderingar.

Svar på tråden Gillar inte dotterns kille