• Anonym871

ersättning

Har en dotter som är 6 veckor, haft problem med att ta flaskan så vi har sond på henne då hon har gått ner i vikt. Hon tar bara 20 ml åt gången, och resten får hon i sonden. Hur kan vi få henne att vilja äta mer. Det tar även långt tid att ge henne dessa 20 ml. 

snälla hjälp !! 

• Svar på tråden ersättning
  • Februari16

Jag antar att ni har kontakt med neo/barnmottagning eller dyl ang hennes ätproblem? Är hon utredd för det? Under utredning? Vad använder ni för flaska?

• vindruvan

Om ni har fått sond isatt borde ni även få hjälp med dessa problem?

Har inte så mycket hjälp att komma med tyvärr. Hoppas att det blir bättre snart.

• Anonym871
    Februari16 skrev 2016-05-07 21:18:40 följande:

Jag antar att ni har kontakt med neo/barnmottagning eller dyl ang hennes ätproblem? Är hon utredd för det? Under utredning? Vad använder ni för flaska?

Vi använder mam. Ja Barn LAH har vi kontakt med dagligen. 
  • Anonym871
    Februari16 skrev 2016-05-07 21:18:40 följande:

Vi bytte ersättning i går och på några timmar blev allt mycket bättre. Ökade i vikt och hudutslagen försvann. 
  • Februari16
    Anonym871 skrev 2016-05-08 13:18:05 följande:

Vi bytte ersättning i går och på några timmar blev allt mycket bättre. Ökade i vikt och hudutslagen försvann. 

Men så skönt! Hoppas att det håller i sig!
Svar på tråden ersättning