Frisörer - HJÄLP!
Jag är råttfärgad i grund och botten, var rödhårig med blonda toppar för ca 1,5 år sedan men har blonderat och kört lite ombre (mörk botten o ljusa toppar) i 1,5 år nu. Så var jag ljusbrun i botten med blonda toppar, och bokade in ett frisörbesök för att bara fräscha till det inför en fest jag skulle på..
Han blonderade och drog med en pensel uppåt, för o få till ombren. Efter tvätt hade han i silkesdroppar och han SLET i håret så jag trodde det skulle gå av, de blev tuggummi. Sen la han i en ljusbrun/guld i botten, och drog ut den i topparna. "10minuter" sa han och lämnade mig i 20 SEKUNDER innan han kom halvspringande och tvättade ur färgen. Mitt hår var GRÖNT! Är grönt. Han verkade nervös och sa i slutet att "det är för att jag hade i silverschampoo,
Försvinner det inte så kom tillbaka, men det ska försvinna". Det är kvar, jag ska dit imorgon och är livrädd!
- VAD ska jag be honom göra? Jag vill ju ha blonda toppar! Han sa när jag bokade andra besöket "jag vet vad jag ska göra" men jag fick aldrig svar på vad han tänker göra!! Och jag kan inte gå till någon annan för han är ensam på salongen. Snälla hjälp mig :|