• LINNEA1988

    Mensen försenad 5 dagar, bruna flytningar, missfall?

    Hej!

    Jag har ALLTID regelbunden mens, men nu är den 5 dagar försenad. Jag har bruna små flytningar som kommer o går och i lördags kom det lite ljusrosa på pappret.

    Har jag ett missfall på G?

    Har inte testat ännu. Uppsvullen och irriterad är jag också.

    Borde jag ringa läkare?

  • Svar på tråden Mensen försenad 5 dagar, bruna flytningar, missfall?
  • Babyfeber
    LINNEA1988 skrev 2016-05-09 07:23:33 följande:

    Hej!

    Jag har ALLTID regelbunden mens, men nu är den 5 dagar försenad. Jag har bruna små flytningar som kommer o går och i lördags kom det lite ljusrosa på pappret.

    Har jag ett missfall på G?

    Har inte testat ännu. Uppsvullen och irriterad är jag också.

    Borde jag ringa läkare?


    Omöjligt att säga och läkarna kan tyvärr inte göra något om det är så
  • Miss Maria

    Jag skulle testa om jag vore du! Min mens börjar alltid med bruna flytningar några dar innan det drar igång! Men har även en graviditet bakom mig där jag småblödde fram till v 15!

    Lycka till :)

  • Nykär15
    LINNEA1988 skrev 2016-05-09 07:23:33 följande:

    Hej!

    Jag har ALLTID regelbunden mens, men nu är den 5 dagar försenad. Jag har bruna små flytningar som kommer o går och i lördags kom det lite ljusrosa på pappret.

    Har jag ett missfall på G?

    Har inte testat ännu. Uppsvullen och irriterad är jag också.

    Borde jag ringa läkare?


    Du måste ju testa för att få veta om det är ett missfall. Mensen kan vara sen av tusen anledningar ju, så att misstänka ett missfall på 5 dgr sen mens är konstigt. Jag har regelbunden mens, men förra månaden var den just 5 dgr sen av oklar anledning, var inte gravid. 


    Hade inte ringt nån läkare utan att testa själv hemma först. Är pinsamt komma in om det visar sig att det bara är mens...

  • glittersol
    LINNEA1988 skrev 2016-05-09 07:23:33 följande:

    Hej!

    Jag har ALLTID regelbunden mens, men nu är den 5 dagar försenad. Jag har bruna små flytningar som kommer o går och i lördags kom det lite ljusrosa på pappret.

    Har jag ett missfall på G?

    Har inte testat ännu. Uppsvullen och irriterad är jag också.

    Borde jag ringa läkare?


    För det första ta ett test!!

    Sen kan det vara en graviditet eller bara att mensen/ägglossningen fuckat ur!

    Håller tummarna!
  • lovalivet

    Jag testade svagt positivt 3 dar innan mens och negativt på bim. Dagen efter kom ett tidigt missfall. Rött blod och har mensverk gånger 10. Aj. Däremot hade jag diverse färgade flytningar förra gången jag var gravid. Och det gick bra ändå. Ta ett test ????


    1 MA och en dotter -08
Svar på tråden Mensen försenad 5 dagar, bruna flytningar, missfall?